Quote from Guest on 20 June 2010, 07:55Ska montera ny styrlinda för första gången. Något att tänka på eller går det lätt och smidigt?
Ska montera ny styrlinda för första gången. Något att tänka på eller går det lätt och smidigt?
Quote from Funbeat user on 20 June 2010, 08:05Sträck lindan!
Sök på Youtube. Där finns säkert någon bra film.
Sträck lindan!
Sök på Youtube. Där finns säkert någon bra film.
Quote from Funbeat user on 20 June 2010, 08:50Och köp en extra uppsättning lindor så att du kan göra det rätt när du har gjort dina första misstag.
Nja, det ska inte behövas.
Och köp en extra uppsättning lindor så att du kan göra det rätt när du har gjort dina första misstag.
Nja, det ska inte behövas.
Quote from Funbeat user on 20 June 2010, 08:53Tack.
http://www.youtube.com/watch?v=6CRIU-rRmFM
Tack.
Quote from Funbeat user on 20 June 2010, 10:28Wow! Det verkar ju jätteenkelt. 😀 Nu kanske jag kan göra det där själv oxå. (t+) Jag gillar tydliga enkla instruktionsfilmer. 😉
Wow! Det verkar ju jätteenkelt. 😀 Nu kanske jag kan göra det där själv oxå. (t+) Jag gillar tydliga enkla instruktionsfilmer. 😉
Quote from Funbeat user on 20 June 2010, 16:59Riktigt bra och tydlig film!
Riktigt bra och tydlig film!
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 10:50Hoppas det kommer motsvarande på svenska.
(ställer sig i skamhörnet)
Hoppas det kommer motsvarande på svenska.
(ställer sig i skamhörnet)
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 11:40Här finns en bra instruktion på svenska:
http://www.youtube.com/watch?v=6CRIU-rRmFMEdit: såg att det var samma som ovan, jag uppfattade inte ironin...
Här finns en bra instruktion på svenska:
Edit: såg att det var samma som ovan, jag uppfattade inte ironin...
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 16:11Om man får gnälla lite så är den instruktionen inte helt optimal då lindan är åt fel håll uppe på styret. Den kommer att linda upp sig när man vrider nedåt med händerna vilket man gör på ovansidan styret.
Om man får gnälla lite så är den instruktionen inte helt optimal då lindan är åt fel håll uppe på styret. Den kommer att linda upp sig när man vrider nedåt med händerna vilket man gör på ovansidan styret.
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 16:12Är det bättre att linda den spegelvänt då istället? Eller ska man börja från andra hållet?
Är det bättre att linda den spegelvänt då istället? Eller ska man börja från andra hållet?