Quote from Guest on 12 September 2011, 11:50Det här är ju egentligen ingen diskussionspunkt, men hur ska man annars sprida nyheten? Lindesbergs SS verkar ha bestämt sig för att återuppta det klassiska LINDESIMMET igen. Preliminärt datum är 11 augusti 2012. Jag har för mig att tävlingen var 2,2 km e
Det här är ju egentligen ingen diskussionspunkt, men hur ska man annars sprida nyheten? Lindesbergs SS verkar ha bestämt sig för att återuppta det klassiska LINDESIMMET igen. Preliminärt datum är 11 augusti 2012. Jag har för mig att tävlingen var 2,2 km e
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 12:00Hmmm, den är väl längre. Tror det var drygt 2,6km när jag ställde upp senast.
Hmmm, den är väl längre. Tror det var drygt 2,6km när jag ställde upp senast.
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 13:29Ja, det stämmer nog med den längre sträckan. Har t o m för mig att det var 2,7km det år jag simmade:-) Rätt grunt på ett par ställen kommer jag ihåg (skrap) men annars en häftig tävling som är lätt att följa med från land också!
Ja, det stämmer nog med den längre sträckan. Har t o m för mig att det var 2,7km det år jag simmade:-) Rätt grunt på ett par ställen kommer jag ihåg (skrap) men annars en häftig tävling som är lätt att följa med från land också!
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 13:45Har nu kollat med verderhäftig källa (Staffan Isacson). Banan var 2,6 km.
Har nu kollat med verderhäftig källa (Staffan Isacson). Banan var 2,6 km.
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 08:31Spännande med en tävling i öppet vatten på cykelavstånd 🙂
Spännande med en tävling i öppet vatten på cykelavstånd 🙂
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 22:30Lennart du kan skapa en tävling och försöka hålla den tävling uppdaterat med information.
Lennart du kan skapa en tävling och försöka hålla den tävling uppdaterat med information.
Quote from Tomas Stöt on 25 September 2011, 19:58Åh Lindesimmet - simmar man från stan upp mot Råsvalen då eller? Trevlig "vattenled"
Mina sommarhoods!
Åh Lindesimmet - simmar man från stan upp mot Råsvalen då eller? Trevlig "vattenled"
Mina sommarhoods!