Quote from Guest on 7 April 2012, 08:56Då startar även vi igång vår verksamhet här i Linköping.....
Givetvis samma helg som Östgötaloppet....allt för att fylla vägarna i linköpings omgivning med cyklar...Vädermässigt ser det ut som vindarna eventuellt är snälla mot oss men det finns en lit
Då startar även vi igång vår verksamhet här i Linköping.....
Givetvis samma helg som Östgötaloppet....allt för att fylla vägarna i linköpings omgivning med cyklar...
Vädermässigt ser det ut som vindarna eventuellt är snälla mot oss men det finns en lit
Quote from Funbeat user on 7 April 2012, 09:06Fel datum för mej på alla 20-milare, inget under sommartid för oss som vill prova på ? Funderat på nåt sånt ?
Fel datum för mej på alla 20-milare, inget under sommartid för oss som vill prova på ? Funderat på nåt sånt ?
Quote from Lena O on 9 April 2012, 16:39hitta en datum som fungerar Heff och kör själv. Funderat på det?
hitta en datum som fungerar Heff och kör själv. Funderat på det?
Quote from Charlotte Skoglund on 9 April 2012, 17:21har ju en 20milare i höst 🙂
jo funderingarna finns men vi är bara två som håller idet och vi är troligen inte på hemmaplan just över sommaren....
men dyk gärna upp ändå, det är kul och inte så farligt....
har ju en 20milare i höst 🙂
jo funderingarna finns men vi är bara två som håller idet och vi är troligen inte på hemmaplan just över sommaren....
men dyk gärna upp ändå, det är kul och inte så farligt....
Quote from Funbeat user on 9 April 2012, 21:30Oki Kalle 🙂
Då vet jag
Tack
Oki Kalle 🙂
Då vet jag
Tack
Quote from Charlotte Skoglund on 11 April 2012, 17:32Just nu är vi sex fasta och kanske lika många som tvekar...faller det väl ut kommer vi iallafall njuta av tvåpar:)
ska införskaffa lite nytt fikabröd...det gamla var på väg ut genom dörren...
Just nu är vi sex fasta och kanske lika många som tvekar...faller det väl ut kommer vi iallafall njuta av tvåpar:)
ska införskaffa lite nytt fikabröd...det gamla var på väg ut genom dörren...
Quote from Funbeat user on 11 April 2012, 17:35Ska du baka?
Ska du baka?
Quote from Charlotte Skoglund on 11 April 2012, 17:54nja det finns att köpa...bakat var många år sedan jag orkade göra, dock kommer jag ihåg att det var ett lyckat försök..
nja det finns att köpa...bakat var många år sedan jag orkade göra, dock kommer jag ihåg att det var ett lyckat försök..
Quote from Funbeat user on 12 April 2012, 10:43Jag har inte gjort racerdebuten ännu, kommer jag så blir det med pendlaren och skärmar, det ger lite extra träning 😉
Jag har inte gjort racerdebuten ännu, kommer jag så blir det med pendlaren och skärmar, det ger lite extra träning 😉
Quote from Charlotte Skoglund on 12 April 2012, 17:26hmm då kanske jag får sympati ta fixien...
hmm då kanske jag får sympati ta fixien...