Quote from Guest on 23 April 2012, 22:06Då kör vi igen, denna gången skojar vi till det rejält.....
Vi vänder på banan:)Nåväl det är en finfin runda med lagom många höjdmeter att ta sig an och oftast väldigt lite trafik...
Anmälan till mig, Kalle Abrahamsson senast fre em och start lö kl 08
Då kör vi igen, denna gången skojar vi till det rejält.....
Vi vänder på banan:)
Nåväl det är en finfin runda med lagom många höjdmeter att ta sig an och oftast väldigt lite trafik...
Anmälan till mig, Kalle Abrahamsson senast fre em och start lö kl 08
Quote from Charlotte Skoglund on 23 April 2012, 22:16Trevligt då är vi Tre:)
gissar på att det dyker upp fler
Trevligt då är vi Tre:)
gissar på att det dyker upp fler
Quote from Funbeat user on 24 April 2012, 13:54Hoppas på bästa vädret:)
Hoppas på bästa vädret:)
Quote from Funbeat user on 24 April 2012, 14:20Ser lovande ut, ska kolla upp planeringen. Verkar trevligt. Men man måste inte ha massa väskor, lampor o sminkspeglar etc för att få åka med va 😉
Ser lovande ut, ska kolla upp planeringen. Verkar trevligt. Men man måste inte ha massa väskor, lampor o sminkspeglar etc för att få åka med va 😉
Quote from Funbeat user on 24 April 2012, 14:25Klart du ska med Andy!
Räknar kallt med att Kalle har med sig en tillräkligt stor väska så att den räcker för alla.
Klart du ska med Andy!
Räknar kallt med att Kalle har med sig en tillräkligt stor väska så att den räcker för alla.
Quote from Charlotte Skoglund on 24 April 2012, 22:48nja idag är det ju den kortaste av alla loppen....kan faktiskt funka med högprofil och tub....det gjorde det för ngn meralera kille förra gången:)
så tveka inte och dyk upp....räkna med lagom fart, det är fikatur och inte tokkörning...men visst lite fort
nja idag är det ju den kortaste av alla loppen....kan faktiskt funka med högprofil och tub....det gjorde det för ngn meralera kille förra gången:)
så tveka inte och dyk upp....räkna med lagom fart, det är fikatur och inte tokkörning...men visst lite fort
Quote from Charlotte Skoglund on 27 April 2012, 06:56ser än så länge ut att bli ngra färre än förra veckan....men om vädret fortsätter att vara snällt mot oss kanske ngra till dyker upp:-)
Än är det inte försent att anmäla sig
ser än så länge ut att bli ngra färre än förra veckan....men om vädret fortsätter att vara snällt mot oss kanske ngra till dyker upp:-)
Än är det inte försent att anmäla sig
Quote from Funbeat user on 27 April 2012, 11:23Hej!
Jag hänger med:)
Kalle: Jag skickade ett meddelande till dig och anmälde mig.
Hej!
Jag hänger med:)
Kalle: Jag skickade ett meddelande till dig och anmälde mig.
Quote from Charlotte Skoglund on 27 April 2012, 22:58ser ju ut som vi blir 2 siffrigt denna gång!!
ser ju ut som vi blir 2 siffrigt denna gång!!
Quote from Funbeat user on 28 April 2012, 19:27Tack Kalle för en superdag!
Tack Kalle för en superdag!