Quote from Guest on 14 May 2012, 09:49jaha då var det vällan dax för lite rejäla längder även i Östergötland med omnejd.
Vi klämmer till med 40 fina cykelmil nu på torsdag för de som är intresserade.
All information finns på hemsidan
http://www.ckhymer.com/artikel.php?id=398&selected=9
St
jaha då var det vällan dax för lite rejäla längder även i Östergötland med omnejd.
Vi klämmer till med 40 fina cykelmil nu på torsdag för de som är intresserade.
All information finns på hemsidan
http://www.ckhymer.com/artikel.php?id=398&selected=9
St
Quote from Funbeat user on 14 May 2012, 09:59Hoppas på bättre väder än vad ni hade i lördags... i så fall dyker jag upp och testar om jag klarar av att cykla sådär långt.
Hoppas på bättre väder än vad ni hade i lördags... i så fall dyker jag upp och testar om jag klarar av att cykla sådär långt.
Quote from Charlotte Skoglund on 14 May 2012, 22:30som du har hojjat på den "kortare" distanserna lär det inte bli problem.....glöm inte lyse och att det är sjukt tidigt:) ca 12mil till första riktigta stoppet....
som du har hojjat på den "kortare" distanserna lär det inte bli problem.....glöm inte lyse och att det är sjukt tidigt:) ca 12mil till första riktigta stoppet....
Quote from Funbeat user on 14 May 2012, 23:46Har skrivit följande rader till de som anmält sig via email:
- Det är långt, 12,7mil till första öppna fikastället i Vimmerby så ta med tillräckligt att äta och dricka fram till dess. Vi brukar göra 2 snabba vägkantsstopp efter 4 och 8mil ungefär. Efter V
Har skrivit följande rader till de som anmält sig via email:
- Det är långt, 12,7mil till första öppna fikastället i Vimmerby så ta med tillräckligt att äta och dricka fram till dess. Vi brukar göra 2 snabba vägkantsstopp efter 4 och 8mil ungefär. Efter V
Quote from Funbeat user on 16 May 2012, 11:18Lysen monterade, sadeln putsad. Syns i morgon. (t+)
Lysen monterade, sadeln putsad. Syns i morgon. (t+)
Quote from Charlotte Skoglund on 16 May 2012, 19:42suveränt värre vi är 8 som kommer att stå vid klubblokalen kl 05 kan ju knappast bli bättre.....
suveränt värre vi är 8 som kommer att stå vid klubblokalen kl 05 kan ju knappast bli bättre.....