Quote from Guest on 14 September 2010, 10:58Linköping XC-race (XC=crosscountry) är ett riktigt terränglöpningslopp i Linköping. Loppet startades 2009 och den 2 oktober 2010 arrangeras den andra upplagen. Loppet vänder sig till dig som tycker det är kul att springa men som gärna vill lämna asfalten,
Linköping XC-race (XC=crosscountry) är ett riktigt terränglöpningslopp i Linköping. Loppet startades 2009 och den 2 oktober 2010 arrangeras den andra upplagen. Loppet vänder sig till dig som tycker det är kul att springa men som gärna vill lämna asfalten,
Quote from Funbeat user on 14 September 2010, 11:08Det heter faktiskt Linköpings XC-Race ("crosscountry" ) och inte bara X-Race... 😉
Det heter faktiskt Linköpings XC-Race ("crosscountry" ) och inte bara X-Race... 😉
Quote from Funbeat user on 14 September 2010, 19:44Ändrat.
Ändrat.
Quote from Funbeat user on 14 September 2010, 20:27(t+) 😀
(t+) 😀
Quote from Funbeat user on 26 September 2010, 10:43This is going to be a blast! Any maps/hints available yet?
This is going to be a blast! Any maps/hints available yet?
Quote from Funbeat user on 2 October 2010, 16:31Jaha någon som sprang idag?
Jaha någon som sprang idag?
Quote from Funbeat user on 2 October 2010, 17:09Japp jag sprang vilket fint väder och kul jobbig bana!
Japp jag sprang vilket fint väder och kul jobbig bana!
Quote from Funbeat user on 2 October 2010, 18:41Tyvärr inte. Prioriterade STCC finalen på Mantorp Park istället. Även där var solen framme. (H)
Tyvärr inte. Prioriterade STCC finalen på Mantorp Park istället. Även där var solen framme. (H)
Quote from Funbeat user on 2 October 2010, 21:19Jag sprang också! Det var s-j-u-k-t kul! 😀
Jag sprang också! Det var s-j-u-k-t kul! 😀
Quote from Funbeat user on 3 October 2010, 09:24Jag mår python idag så jag är innerligt glad att jag inte planerat in det, men funderade på att gå bort och kolla. Får se om jag tuffat till mig nästa år.
Jag mår python idag så jag är innerligt glad att jag inte planerat in det, men funderade på att gå bort och kolla. Får se om jag tuffat till mig nästa år.