Quote from Guest on 7 August 2011, 20:52Linnéloppet arrangeras alltid lördagen före Lidingöloppet. Sträckorna för vuxna är 8 och 14 km. Underlaget varierar mellan grusväg, elljusspår och skogsstigar. Delar av loppet går på Linnéstigen.
Tävlingen arrangeras vid Ullerängens IP i Jumkil, ca 2 mi
Linnéloppet arrangeras alltid lördagen före Lidingöloppet. Sträckorna för vuxna är 8 och 14 km. Underlaget varierar mellan grusväg, elljusspår och skogsstigar. Delar av loppet går på Linnéstigen.
Tävlingen arrangeras vid Ullerängens IP i Jumkil, ca 2 mi
Quote from Funbeat user on 7 August 2011, 21:02Jag kutade loppet 1988 som då var utnämnts som Klubbmästerskap för Kydingeholms Kamrat och Idrottsförening. Vi var väl ca femton stycken från behandlingshemmet som kutade å det var en omväxlande och jättefin bana vad jag minns. Loppet då var på 7 km enl i
Jag kutade loppet 1988 som då var utnämnts som Klubbmästerskap för Kydingeholms Kamrat och Idrottsförening. Vi var väl ca femton stycken från behandlingshemmet som kutade å det var en omväxlande och jättefin bana vad jag minns. Loppet då var på 7 km enl i
Quote from Funbeat user on 9 August 2011, 19:49Låter lockande... En bra uppladdning inför Lidingö? Jag kommer!
Låter lockande... En bra uppladdning inför Lidingö? Jag kommer!
Quote from Funbeat user on 8 September 2011, 14:4550 kr startavgift? Jag kommer! Ska bli kul att prova nåt nytt lopp:-) Hade egentligen tänkt orientera men alla tävlingar har så korta banlängder denna helg så det skippar jag.
50 kr startavgift? Jag kommer! Ska bli kul att prova nåt nytt lopp:-) Hade egentligen tänkt orientera men alla tävlingar har så korta banlängder denna helg så det skippar jag.