Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Hej,

En tanke har slagit mig som är lite statistiknördig.

Det vore skitkul att kunna gå in under "Mina rundor" och för varje runda lista alla pass som jag har registrerat med en viss runda. Dessa pass skulle man gärna kunna sortera båda efter datumordni

OCH.. med den funktionen på plats borde man också enkelt kunna klicka i vilka rundor man vill och INTE vill se i listan för "mina rundor". Vissa använder man ju bara EN gång och andra återkommer man till hur ofta som helst.

(påminner om en MYCKET efterfr

Håller helt med om det extra förslaget.. har en massa gamla rundor från platser där jag bott tidigare, vore skönt att slippa se dem när jag ska registrera nya rundor!

Det skulle ju faktiskt räcka med att man bara fick se de mest eller senast använda rundorna, lite som listorna funkar när det gäller vad för sorts träning man reggat på sistone och därför får upp som förslag när man reggar ny träning.....

Alltså jag är inte direkt funbeats rapportexpert, men jag är rätt övertygad om att det ni vill åstakomma går genom att göra rapporter på det.

För "Rundor" finns både under Kategori och under Filter. Tyvärr kan man inte filtrera bort rundor som använts fä

Alfred: Om jag så gör femtitusen olika rapporter så kommer ändå ALLA mina rundor dyka upp nästa gång jag vill registrera träning och använda en runda jag reggat tidigare. Jag vill bara få upp de som jag väljer ska vara i den listan ELLER de som jag använt

Tack för tipset Alfred, din länk fungerade dock inte eftersom jag inte har premium men det får jag kanske ta som en pip ,)

Ska testa att skapa en rapport för detta själv..

Nej, tycker inte riktigt jag får till det med rapportfunktionen.. kan få fram den bästa tiden på varje pass - men det är också allt. Känns som att för att funktionen ska bli tillräckligt rolig och dynamisk så måste den skapas explicit.

Tänker t.ex. att m

Ett annat problem med rundor jag precis upptäckt - eftersom det inte går att "inaktivera" rundor som jag aldrig längre kör eftersom jag flyttat (som t.ex. med gammal träningsutrustning man inte längre använder) så tänkte jag att jag skulle byta namn på al