Quote from Guest on 22 August 2007, 10:07Hoppas sommaren varit full av träning och åtminstone en del sol. Jag tänkte bara berätta om några saker som är på gång:
Förstasidan, den man loggar in via, kommer att göras om för att vara bättre på att locka in nya medlemmar och de olika listorna (tex n
Hoppas sommaren varit full av träning och åtminstone en del sol. Jag tänkte bara berätta om några saker som är på gång:
Förstasidan, den man loggar in via, kommer att göras om för att vara bättre på att locka in nya medlemmar och de olika listorna (tex n
Quote from Jan Lundquist on 22 August 2007, 10:17Kommer målen in på Min startsida nu, det är den viktigaste informationen för mig!
Kommer målen in på Min startsida nu, det är den viktigaste informationen för mig!
Quote from Funbeat user on 22 August 2007, 10:47O ja vi ska vara så flitiga, nu är det höst! 🙂
O ja vi ska vara så flitiga, nu är det höst! 🙂
Quote from Fredrik Johansson on 22 August 2007, 11:01Vad spännande, Olle! Jag hoppas du lyckas genomdriva dina förändringar utan att vi här på Funbeat knorrar och gnäller för mycket, som det blev förra gången. Jag hoppas alla här ger förändringarna en chans! 😀
Vad spännande, Olle! Jag hoppas du lyckas genomdriva dina förändringar utan att vi här på Funbeat knorrar och gnäller för mycket, som det blev förra gången. Jag hoppas alla här ger förändringarna en chans! 😀
Quote from Camilla Höög on 22 August 2007, 13:29Så länge "Min startsida" innehåller det viktigaste så gnäller inte jag. Den sidan är mitt hem.
Så länge "Min startsida" innehåller det viktigaste så gnäller inte jag. Den sidan är mitt hem.
Quote from Panama B on 22 August 2007, 14:37Har skärm modell större och da man ritar in sin karta vore det trevligt om kartan
som visades fran Google earth blev större/högre...
nu utnyttjas väldigt lite av skärmen...Hlsn en som ritar kartor...
Har skärm modell större och da man ritar in sin karta vore det trevligt om kartan
som visades fran Google earth blev större/högre...
nu utnyttjas väldigt lite av skärmen...
Hlsn en som ritar kartor...
Quote from Andreas Björklund on 22 August 2007, 14:38Hejja Olle!! =D
Hejja Olle!! =D
Quote from Bertil Nolheim on 22 August 2007, 16:38Kartan kunde gärna få fylla hela skärmen. Som det är nu är den inte hög nog.
Kartan kunde gärna få fylla hela skärmen. Som det är nu är den inte hög nog.
Quote from Funbeat user on 22 August 2007, 16:42låter bra! Ser fram emot nya designen! 😀
och TACK igen för att procenten kommer tillbaka!!!! (H:)
låter bra! Ser fram emot nya designen! 😀
och TACK igen för att procenten kommer tillbaka!!!! (H:)
Quote from Funbeat user on 22 August 2007, 21:51Ser fram mot lite ny design, sådant förnöjer! (t+)
Ser fram mot lite ny design, sådant förnöjer! (t+)