Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatLite text/symboler
You need to log in to create posts and topics.

12

Tycker att texten man skall trycka på är liten. (t.ex. För att markera att en tråd är ointressant)

Många symboler är små. (t.ex. Min topplista)

Många val ligger farligt nära varandra (t.ex. Skicka PM och Ta bort en kompis)

Håller med om att knapparna för topplistor mm är små. Har dock än så läng undvikit att trycka fel.

Vill också slå ett slag för "DELA"-knappen under varje diskussion som öppnas om man bara för muspekaren över den. Lätt att då komma åt en länk till twitter

Ja den där förbaskade DELA-knappen har jag också kommit åt av misstag flera gånger 🙁

Håller nere Ctrl och skrolla på mushjulet så blir allt större.
Det går även med Ctrl och + eller menyn View->Zoom->Zoom in.

Personligen vill jag inte ha brödtexten större, men jag vill gärna ha tydliga och konsekventa symboler för "markera ointressant", "nästa olästa" osv. Nu ser de ju olika ut i sidhuvudet resp. sidfoten.

tokigt små för pekskärmar.

DELA är ruggigt irriterande! Omplaceras eller kastas enligt min enfaldiga åsikt.

Man kanske kan välja bort den med en inställning.

Det hade varit bra för så fort man kommer över dela-knappen så öppnar den ju upp en meny, som sen täcker några knappar ovanför... väldigt irriterande.

För att ta bort Dela-knappen enkelt själv så installera du först addon Adblock Plus i Firefox. Blockera sedan "|http://www.funbeat.se/_images/share_swe.png" eller ännu enklare så högerklickar du på knappen och väljer "Adblock image..." och välj sedan över

12