Quote from Guest on 8 October 2011, 17:57Finns det någon sida som visar live från Ironman VM på hawaii ikväll?
Finns det någon sida som visar live från Ironman VM på hawaii ikväll?
Quote from Lena Bjerlöw on 8 October 2011, 18:07Du har alltså inte testat att bara gå in på ironman.com? 😉
Du har alltså inte testat att bara gå in på ironman.com? 😉
Quote from Funbeat user on 8 October 2011, 18:18http://kona.ironmanlive.com/#axzz1aCvicN6T
Quote from Lena Bjerlöw on 8 October 2011, 18:41Dit man kommer direktlänkat från ironman.com. Nuff said.
Dit man kommer direktlänkat från ironman.com. Nuff said.
Quote from Funbeat user on 8 October 2011, 19:14Jag var inne på ironmanlive.com men var inte helt på det klara om det vara "live-tv" eller bara en liveblog. För att bli säker så slängde jag in en fråga här på funbeat.
Jag var inne på ironmanlive.com men var inte helt på det klara om det vara "live-tv" eller bara en liveblog. För att bli säker så slängde jag in en fråga här på funbeat.
Quote from Funbeat user on 8 October 2011, 19:51Jag kan se det. Live:-) WOOOOOW vilken cool tävling det där är!!!!!
Jag kan se det. Live:-) WOOOOOW vilken cool tävling det där är!!!!!
Quote from Lena Bjerlöw on 9 October 2011, 02:40Nu vann Craig Alexander och satte nytt course-record med 12 sekunder. Wow!
Nu vann Craig Alexander och satte nytt course-record med 12 sekunder. Wow!
Quote from Funbeat user on 9 October 2011, 20:14Ja, herregud va bra de är, triathleterna som kör Kona, Hawaii!
Livesändningen därifrån var ju dessutom hur grym som helst. Som vasaloppet, fast byt ut snön mot turkosblått vatten, skidorna mot våtdräkt, cykel och löpskor. Byt ut temperaturen -20°C i Dala
Ja, herregud va bra de är, triathleterna som kör Kona, Hawaii!
Livesändningen därifrån var ju dessutom hur grym som helst. Som vasaloppet, fast byt ut snön mot turkosblått vatten, skidorna mot våtdräkt, cykel och löpskor. Byt ut temperaturen -20°C i Dala