Quote from Guest on 25 February 2009, 23:07Helt plötsligt så börjar det knastra/knaka på varje vänstertramp. Till saken hör den att jag dom senaste tre fyra dagarna varit tvungen att spänna åt pedalarmen (vänster) efter ca 1 mil. Jag vet att jag har vevlager med lösa delar Dvs en axel som man mont
Helt plötsligt så börjar det knastra/knaka på varje vänstertramp. Till saken hör den att jag dom senaste tre fyra dagarna varit tvungen att spänna åt pedalarmen (vänster) efter ca 1 mil. Jag vet att jag har vevlager med lösa delar Dvs en axel som man mont
Quote from Funbeat user on 25 February 2009, 23:17Lite blå loctite på ren gänga fixar det och dra fast bulten med rätt moment.
Sedan kan du känna om det är glapp i vevlagret och justera det.
Lite blå loctite på ren gänga fixar det och dra fast bulten med rätt moment.
Sedan kan du känna om det är glapp i vevlagret och justera det.
Quote from Funbeat user on 25 February 2009, 23:40Jeg tror du bare kan kaste pedalarmen, har du syklet en stund med løs strammebolt, så det er slark, er aluminiuen som omslutter lagertappem slitt.
Skal du ha nytt så køp Holotek 2
Jeg tror du bare kan kaste pedalarmen, har du syklet en stund med løs strammebolt, så det er slark, er aluminiuen som omslutter lagertappem slitt.
Skal du ha nytt så køp Holotek 2
Quote from Funbeat user on 26 February 2009, 10:22Svårt att få fast Ultra Torque på Hollow tech.
Svårt att få fast Ultra Torque på Hollow tech.
Quote from Funbeat user on 26 February 2009, 16:16Fp. David P ¤
Skulle du ikke vert på jobb.
Jeg tenkte at hvis også lagret er ferdig , og det er nok også pedalarmen, så kan han starte med blanke ark.
Fp. David P ¤
Skulle du ikke vert på jobb.
Jeg tenkte at hvis også lagret er ferdig , og det er nok også pedalarmen, så kan han starte med blanke ark.
Quote from Funbeat user on 26 February 2009, 19:34>Jeg tror du bare kan kaste pedalarmen, har du syklet en stund med løs strammebolt, så det er slark, er aluminiuen som omslutter lagertappem slitt.
Inte säkert. Jag körde minst fyra mil med lös vevarm i våras. Sedan drog jag fast den (hårt). Så här lång
>Jeg tror du bare kan kaste pedalarmen, har du syklet en stund med løs strammebolt, så det er slark, er aluminiuen som omslutter lagertappem slitt.
Inte säkert. Jag körde minst fyra mil med lös vevarm i våras. Sedan drog jag fast den (hårt). Så här lång
Quote from Funbeat user on 26 February 2009, 21:03Tjena grabbar. Tack för svaren. Jag ska gå ner och kika på fanskapet nu, så jag återkommer med rapport.
Tjena grabbar. Tack för svaren. Jag ska gå ner och kika på fanskapet nu, så jag återkommer med rapport.