Quote from Guest on 15 April 2011, 09:41Jag har haft min Garmin FR305 i drygt 3 år. Redan från början tyckte jag att alert-signalen var lite väl tyst för att kunna uppfattas i stadsmiljö. Under det senaste året har det lilla ljud bara blivit lägre och lägre och nu uppfattas det nästan bara om m
Jag har haft min Garmin FR305 i drygt 3 år. Redan från början tyckte jag att alert-signalen var lite väl tyst för att kunna uppfattas i stadsmiljö. Under det senaste året har det lilla ljud bara blivit lägre och lägre och nu uppfattas det nästan bara om m
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 09:51Vatten/fukt genom de tre hålen där högtalaren sitter gör att den och dess anslutningar korroderar. Ser inte vackert ut om man öppnar och tittar efter.
Vatten/fukt genom de tre hålen där högtalaren sitter gör att den och dess anslutningar korroderar. Ser inte vackert ut om man öppnar och tittar efter.
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 12:49Är det något man kan göra något åt?
Är det något man kan göra något åt?
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 13:42Nej, det tror jag inte. Du kan öppna den, löda bort högtalaren, göra rent och löda ditt en ny. Kanske.
Nej, det tror jag inte. Du kan öppna den, löda bort högtalaren, göra rent och löda ditt en ny. Kanske.
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 14:06Eller köpa en ny... 1300 spänn
Eller köpa en ny... 1300 spänn
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 21:15Eller reklamera? Det är ju inte så smart att sätta utgången på baksidan av klockan, det är som gjort för korrosion. Saltvatten är bra på sådant. Ock då har jag ändå ett svettband under klockan. (min klocka är också rätt tyst av sig)
Eller reklamera? Det är ju inte så smart att sätta utgången på baksidan av klockan, det är som gjort för korrosion. Saltvatten är bra på sådant. Ock då har jag ändå ett svettband under klockan. (min klocka är också rätt tyst av sig)
Quote from Funbeat user on 16 April 2011, 17:03Min FR305 slutade låta ganska plötsligt och jag reklamerade den och fick en ny. Den var då ca 1,5 år.
Min FR305 slutade låta ganska plötsligt och jag reklamerade den och fick en ny. Den var då ca 1,5 år.
Quote from Funbeat user on 16 April 2011, 17:04var reklamerade du? inköpsstället eller garmin sverige? Ovh fick du en ny direkt eller hade dom den på lagning i några veckor först?
var reklamerade du? inköpsstället eller garmin sverige? Ovh fick du en ny direkt eller hade dom den på lagning i några veckor först?
Quote from Funbeat user on 16 April 2011, 19:08Jag kollade först med stället jag köpt klockan från och de sa att jag skulle kontakta Garmin sverige direkt så jag gjorde det och fick en ny klocka inom ca 4-5 dagar. Eller ny vet jag ju inte riktigt, det var inte samma klocka som jag skickade in i alla f
Jag kollade först med stället jag köpt klockan från och de sa att jag skulle kontakta Garmin sverige direkt så jag gjorde det och fick en ny klocka inom ca 4-5 dagar. Eller ny vet jag ju inte riktigt, det var inte samma klocka som jag skickade in i alla f
Quote from Funbeat user on 16 April 2011, 20:14Min var 2,5 år när den gick trasig, tänkte inte på att kolla om det gick på garantin eller ej.
Min var 2,5 år när den gick trasig, tänkte inte på att kolla om det gick på garantin eller ej.