Quote from Guest on 3 November 2008, 13:15Hej ...har problem med smärtande högerljumske ...(ej bråck) vad kan jag göra åt det?
Hej ...har problem med smärtande högerljumske ...(ej bråck) vad kan jag göra åt det?
Quote from Funbeat user on 3 November 2008, 13:25Ett lång-kort ben, inte helt centrerad sadel-handtagen inte exkt samma höjd.
Spurtklossar som är felinställda eller alla varianterna
Ett lång-kort ben, inte helt centrerad sadel-handtagen inte exkt samma höjd.
Spurtklossar som är felinställda eller alla varianterna
Quote from Funbeat user on 5 November 2008, 18:02Hasse har du testat zonsalva eller antiinflammatoriska tabletter som diklofenak ? Eller sök hjälp hos läkare
Hasse har du testat zonsalva eller antiinflammatoriska tabletter som diklofenak ? Eller sök hjälp hos läkare
Quote from Funbeat user on 5 November 2008, 18:36Det finns en uppsjö av trådare här på forumet som handlar om Ljumskproblem, så du kan väl börja med att använda "Sök"-rutan. Problemet kan ju även andra sportutövare få speciellt i grupperna "Löpning" samt "Skador" eller vad den heter.
Själv hade jag pro
Det finns en uppsjö av trådare här på forumet som handlar om Ljumskproblem, så du kan väl börja med att använda "Sök"-rutan. Problemet kan ju även andra sportutövare få speciellt i grupperna "Löpning" samt "Skador" eller vad den heter.
Själv hade jag pro
Quote from Funbeat user on 7 November 2008, 13:36tack för tipsen......
var till naprapat igår ...han hittade en låsning i bröstryggen.....är idag mkt bättre i ljumsken.....konstigt men sant. i övrigt rekommenderades promenader med långa steg och svängande höfter för att öka bäckentes rörlighet som kan b
tack för tipsen......
var till naprapat igår ...han hittade en låsning i bröstryggen.....är idag mkt bättre i ljumsken.....konstigt men sant. i övrigt rekommenderades promenader med långa steg och svängande höfter för att öka bäckentes rörlighet som kan b
Quote from Funbeat user on 7 November 2008, 13:46Magdans.
Magdans.
Quote from Funbeat user on 7 November 2008, 15:23Varför inte....
Varför inte....
Quote from Funbeat user on 8 November 2008, 20:57hasse , ja min sambo han har väldigt problem med sitt vänster ben ,det fick han när han låg och sov sen när han vaknade så gör de så ont vid knäskålen och är helt svullen och rött,vad kan de vara?
hasse , ja min sambo han har väldigt problem med sitt vänster ben ,det fick han när han låg och sov sen när han vaknade så gör de så ont vid knäskålen och är helt svullen och rött,vad kan de vara?
Quote from Funbeat user on 9 November 2008, 08:04Madelene: Vad gör ni i sängen egentligen? Din man vaknar med ömma knän och du bryter dina tår..:-(
Madelene: Vad gör ni i sängen egentligen? Din man vaknar med ömma knän och du bryter dina tår..:-(
Quote from Funbeat user on 9 November 2008, 14:56Det är därför det är viktigt med skydd!;)
Det är därför det är viktigt med skydd!;)