Quote from Guest on 20 July 2012, 14:59Premiär för Ljusteröruset
justerös nya motionsspår på 6 km inviger vi med terränglöpning för alla söndagen den 5:e augusti.
Alla är hjärtligt välkomna att ställa upp i Ljusteröruset. Vi har fyra tävlingsklasser,
Seniorer herrar
Seniorer damer
Premiär för Ljusteröruset
justerös nya motionsspår på 6 km inviger vi med terränglöpning för alla söndagen den 5:e augusti.
Alla är hjärtligt välkomna att ställa upp i Ljusteröruset. Vi har fyra tävlingsklasser,
Seniorer herrar
Seniorer damer
Quote from Funbeat user on 20 July 2012, 15:09Intressant!
Men länken med mer info funkar inte.Edit: Aha tar man bort punkten s funkar det.
Intressant!
Men länken med mer info funkar inte.
Edit: Aha tar man bort punkten s funkar det.
Quote from Funbeat user on 23 July 2012, 09:02Ah, tack. Tagit bort punkt så nu ska det funka.
Ah, tack. Tagit bort punkt så nu ska det funka.
Quote from Funbeat user on 31 July 2012, 16:45Hoppas vi blir många som springer detta lopp.
Jag och åtta vänner och familjemedlemmar kommer iaf.
Det ska bli väldigt kul att återse Laggarsvik, min familj hade sommarstuga där i 60 år. Nu har jag inte varit där sedan vi sålde huset för 14 år sedan. ku
Hoppas vi blir många som springer detta lopp.
Jag och åtta vänner och familjemedlemmar kommer iaf.
Det ska bli väldigt kul att återse Laggarsvik, min familj hade sommarstuga där i 60 år. Nu har jag inte varit där sedan vi sålde huset för 14 år sedan. ku
Quote from Funbeat user on 1 August 2012, 22:38går det att efteranmäla samma dag, på plats?
går det att efteranmäla samma dag, på plats?
Quote from Funbeat user on 2 August 2012, 09:27Jag vet inte, det jag vet är att de godkände anmälan på mailen fortfarande iaf fastän anmälningstiden gått ut.
Jag vet inte, det jag vet är att de godkände anmälan på mailen fortfarande iaf fastän anmälningstiden gått ut.