Quote from Guest on 18 April 2014, 14:31Hej
Någon som vet när lotteriet öppnar till London marathon 2015?
Får ju inte ut mycket info på deras hemsida.Ha de bra!!
Hej
Någon som vet när lotteriet öppnar till London marathon 2015?
Får ju inte ut mycket info på deras hemsida.
Ha de bra!!
Quote from Funbeat user on 18 April 2014, 14:41Här finns inget lotteri. Du kan enbart komma med genom Springtime Travel eller om du får en personlig inbjudan, t ex från drottningen. Men naturligtvis kommer du ju med om du är säker på tider kring 2.20. Lycka till.
Här finns inget lotteri. Du kan enbart komma med genom Springtime Travel eller om du får en personlig inbjudan, t ex från drottningen. Men naturligtvis kommer du ju med om du är säker på tider kring 2.20. Lycka till.
Quote from Funbeat user on 18 April 2014, 16:56Brukar ju alltid vara ett lotteri, ballot, och inför 2015 öppnar det den 22 april, åtminstone enligt Mirror.
Johan, har du uppgifter som tyder på att de tagit bort lotteriet inför 2015?
Brukar ju alltid vara ett lotteri, ballot, och inför 2015 öppnar det den 22 april, åtminstone enligt Mirror.
Johan, har du uppgifter som tyder på att de tagit bort lotteriet inför 2015?
Quote from Funbeat user on 18 April 2014, 17:32Enligt folk på Runners World UK-forum så är det lotteri som vanligt och det öppnar precis som Peter skriver den 22 april. De som deltagit i loppet i år har fått mejl om det.
Enligt folk på Runners World UK-forum så är det lotteri som vanligt och det öppnar precis som Peter skriver den 22 april. De som deltagit i loppet i år har fått mejl om det.
Quote from Funbeat user on 18 April 2014, 19:58Jag vet bara att när jag skulle springa det 2012 så var det enda alternativet för mig som svensk "elitmotionär" Springtime Travel. Det är möjligt att det dykt upp ett lotteri nu på senare år, det vill jag låta vara osagt.
Jag vet bara att när jag skulle springa det 2012 så var det enda alternativet för mig som svensk "elitmotionär" Springtime Travel. Det är möjligt att det dykt upp ett lotteri nu på senare år, det vill jag låta vara osagt.
Quote from Funbeat user on 18 April 2014, 19:58Jag vet bara att när jag skulle springa det 2012 så var det enda alternativet för mig som svensk "elitmotionär" Springtime Travel. Det är möjligt att det dykt upp ett lotteri nu på senare år, det vill jag låta vara osagt.
Jag vet bara att när jag skulle springa det 2012 så var det enda alternativet för mig som svensk "elitmotionär" Springtime Travel. Det är möjligt att det dykt upp ett lotteri nu på senare år, det vill jag låta vara osagt.
Quote from Funbeat user on 19 April 2014, 08:04Det har "alltid" funnits lotteri till London Marathon. Däremot är det riktigt att om man som icke-elit vill vara säker på att komma med är det researrangör som gäller. I lotteriet brukar man nämligen alltid få detta svar:
Dear Entrant,
We regret that we
Det har "alltid" funnits lotteri till London Marathon. Däremot är det riktigt att om man som icke-elit vill vara säker på att komma med är det researrangör som gäller. I lotteriet brukar man nämligen alltid få detta svar:
Dear Entrant,
We regret that we
Quote from Funbeat user on 22 April 2014, 20:15Då var anmälan till lotteriet inskickad så nu är det bara att vänta till början av oktober för besked. Hoppas kan man alltid göra men jag är inte särskilt optimistiskt. Tycker för övrigt att det är trist att man måste vänta så länge på att få veta om man
Då var anmälan till lotteriet inskickad så nu är det bara att vänta till början av oktober för besked. Hoppas kan man alltid göra men jag är inte särskilt optimistiskt. Tycker för övrigt att det är trist att man måste vänta så länge på att få veta om man
Quote from Funbeat user on 23 April 2014, 09:59Fick ni något mail från london maraton efter ni registrerat er?
Fick ni något mail från london maraton efter ni registrerat er?
Quote from Funbeat user on 23 April 2014, 15:58Nej, jag har inte sett till något mail. Man jag fick en kod på sista sidan i anmälningen, så jag är nog anmäld till lotteriet i alla fall.
Nej, jag har inte sett till något mail. Man jag fick en kod på sista sidan i anmälningen, så jag är nog anmäld till lotteriet i alla fall.