Quote from Guest on 25 April 2015, 19:41Hej, gör mitt första lopp om en månad (Växjö) och har köpt cykel + skor(klossar under) som är svårt att gå i om ni förstår mig? Använder folk såna i triathlon lopp? Måste man inte springa/gå en bit med dom vid växlingen Jag vet man kan sätta på dom innan
Hej, gör mitt första lopp om en månad (Växjö) och har köpt cykel + skor(klossar under) som är svårt att gå i om ni förstår mig? Använder folk såna i triathlon lopp? Måste man inte springa/gå en bit med dom vid växlingen Jag vet man kan sätta på dom innan
Quote from Funbeat user on 25 April 2015, 19:51Om du ska starta med skorna fastsatta på cykeln vid växlingen så måste du träna innan. Det är inte helt trivialt att få sig skorna på ett bra sätt och om det nu är så att du ska göra din första tävling kommer nog vara tillräckligt mycket att tänka på ändå
Om du ska starta med skorna fastsatta på cykeln vid växlingen så måste du träna innan. Det är inte helt trivialt att få sig skorna på ett bra sätt och om det nu är så att du ska göra din första tävling kommer nog vara tillräckligt mycket att tänka på ändå
Quote from Funbeat user on 25 April 2015, 19:54Ni kommer springa 25-50m på gras och 5-10m på asfalt
Ni kommer springa 25-50m på gras och 5-10m på asfalt
Quote from Funbeat user on 25 April 2015, 23:23Ja men då ska det nog gå bra att springa.. tack för svar!
Ja men då ska det nog gå bra att springa.. tack för svar!