Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatLopp?tävling
You need to log in to create posts and topics.

Av någon anledning så gör Funbeat om "Lopp" till tävlingar. Det gillar inte jag. Skälet är följande: Lopp kan vara arrangemang som inte är tävlingar.

Mitt förslag är att det ges en möjlighet att Funbeat använder termen Organiserade Händelser (eng. Events

Det största problemet är väl ändå att ett lopp/tävling är en diskussion?

Det skulle förvåna mig mycket om ett försäkringsbolag satte sig på tvären pga designen av en hemsida. Eller finns det exempel?

Var inte min avsikt att sätta försäkringsfrågan i främsta rummet. Dock att något inte har skett betyder bara att möjligheten inte utnyttjats.

Det som var och är centralt för mig är att kalendern designas så att den gör skillnad på tävling och på andra o

Om en försäkring gäller eller inte beror inte på om Funbeat har benämnt det som tävling utan om det verkligen är en tävling. Detta är inget problem och behöver inte särskiljas. Det blir bara rörigt.
Sen använder Funbeat oftast kombinationer av termerna Lo

Man kan nog vara ganska lugn gällande hur saker klassas på olika sidor. Det är nog viktigast för arrangören, som du skriver, och sen för deltagaren gällande vad denne anmäler sig till för jippo. Antar att man kan försäkra sig även för tävling?

Håller hel

Enkla saker blir tydligen rörigt för vissa?

Eller snarare, en enkel sak göres rörig. Vilket alla olika typer av träningsformer är.

Men för att rekapitulera så får jag säga att lopp/tävlingar faktiskt enligt mitt tycke är väldigt bra grupperat! Eller oj, det baseras på grupper vilket blir ännu konstigare.