Quote from Guest on 10 May 2013, 10:13Ludvika Stadslopp
Lördag 1 juni 2013 går Ludvika Stadslopp av stapeln.
Anmälan senast 24 maj. Alla som anmäler sig får Stadsloppströjan 2013!
http://www6.idrottonline.se/LudvikaFFI/Egnaarrangemang/LudvikaStadslopp/
Ludvika Stadslopp
Lördag 1 juni 2013 går Ludvika Stadslopp av stapeln.
Anmälan senast 24 maj. Alla som anmäler sig får Stadsloppströjan 2013!
http://www6.idrottonline.se/LudvikaFFI/Egnaarrangemang/LudvikaStadslopp/
Quote from Funbeat user on 10 May 2013, 10:23Jag funderar på att åka upp och springa det här loppet om jag inte är för sliten efter Göteborgsvarvet. Hur är loppet; mycket folk, flack bana, kilometermarkeringar, förfriskningar under och efter etc.?
Jag funderar på att åka upp och springa det här loppet om jag inte är för sliten efter Göteborgsvarvet. Hur är loppet; mycket folk, flack bana, kilometermarkeringar, förfriskningar under och efter etc.?
Quote from Funbeat user on 19 May 2013, 19:46Banan är rätt så flack, det finns egentligen enbart en riktig backe (upp mot Lyviksberget). Den kommer efter 4 km ungefär och är rätt krävande. I övrigt är profilen väldigt lätt. Kilometermarkeringar finns. Det brukar finnas en station med förfriskningar
Banan är rätt så flack, det finns egentligen enbart en riktig backe (upp mot Lyviksberget). Den kommer efter 4 km ungefär och är rätt krävande. I övrigt är profilen väldigt lätt. Kilometermarkeringar finns. Det brukar finnas en station med förfriskningar
Quote from Funbeat user on 20 May 2013, 18:44Tack för infon. Jag har faktiskt redan bestämt mig för att springa loppet. Vi får se om jag hinner anmäla mig redan i kväll. 🙂
Tack för infon. Jag har faktiskt redan bestämt mig för att springa loppet. Vi får se om jag hinner anmäla mig redan i kväll. 🙂
Quote from Funbeat user on 2 June 2013, 19:19Jag tycker det var ett trevligt lopp. Det var en del backar och man fick en viss vind emot sig nere vid sjön samt att loppet avslutades på en ganska smal stig så banan var inte jättelätt. Solen sken dessutom lite väl mycket men jag lyckades ändå sätta nyt
Jag tycker det var ett trevligt lopp. Det var en del backar och man fick en viss vind emot sig nere vid sjön samt att loppet avslutades på en ganska smal stig så banan var inte jättelätt. Solen sken dessutom lite väl mycket men jag lyckades ändå sätta nyt