Quote from Guest on 24 February 2012, 19:171500m
1500m
Quote from Funbeat user on 24 February 2012, 19:27Skulle var bättre att kalla detta för halvsim så man inte blanda ihop tävlingar
Skulle var bättre att kalla detta för halvsim så man inte blanda ihop tävlingar
Quote from Funbeat user on 12 March 2012, 16:10Hej
Nu kan du tävla på Facebook och chans på att vinna startavgiften
Hej
Nu kan du tävla på Facebook och chans på att vinna startavgiften
Quote from Funbeat user on 26 March 2012, 09:051:a april höjs anmälningsavgiften.
1:a april höjs anmälningsavgiften.
Quote from Funbeat user on 16 April 2012, 12:26Idag har vi passerat fjolårets anmälda från sex nationer.
Nu är det sju
Idag har vi passerat fjolårets anmälda från sex nationer.
Nu är det sju
Quote from Funbeat user on 23 April 2012, 20:42Hejsan!
Kan ngn här berätta om Luleå Midnight Swim 1500m, hur är loppet, motströms? Långt ifrån land?
Hur mkt bör man ha simmat innan? Hur förbereder man sig för detta lopp?
Jag är en glad motionsimmare som simmar bröstsim, har simmat
i öppet vatten tid
Hejsan!
Kan ngn här berätta om Luleå Midnight Swim 1500m, hur är loppet, motströms? Långt ifrån land?
Hur mkt bör man ha simmat innan? Hur förbereder man sig för detta lopp?
Jag är en glad motionsimmare som simmar bröstsim, har simmat
i öppet vatten tid
Quote from Funbeat user on 24 April 2012, 08:57Såhär var det förra året: Man startade från en strand och simmade ut en bit i det öppna vattnet och så simmar man runt udden och har land på vänster sida. Om man jämför med Vansbro så är det längre från land eftersom det är ett stort öppet vatten och inte
Såhär var det förra året: Man startade från en strand och simmade ut en bit i det öppna vattnet och så simmar man runt udden och har land på vänster sida. Om man jämför med Vansbro så är det längre från land eftersom det är ett stort öppet vatten och inte
Quote from Funbeat user on 24 April 2012, 14:56Tack för svar. Intressant att läsa, ska tänka på detta med att simma mot en punkt.
Tack för svar. Intressant att läsa, ska tänka på detta med att simma mot en punkt.
Quote from Funbeat user on 6 May 2012, 16:17Mindre än 8 veckor kvar!! Hinner det bli så varmt i älven att jag vågar simma? Jag behöver nog ha 17 grader för att jag ska kunna klara mig...
Mindre än 8 veckor kvar!! Hinner det bli så varmt i älven att jag vågar simma? Jag behöver nog ha 17 grader för att jag ska kunna klara mig...
Quote from Funbeat user on 29 May 2012, 15:26Om ngn vill överta min plats på fredagens 1500m 29 juni hör av er till mig. Jag kan inte delta och toppen om ngn annan kan anv min plats.
Vänligen Eva B.
Om ngn vill överta min plats på fredagens 1500m 29 juni hör av er till mig. Jag kan inte delta och toppen om ngn annan kan anv min plats.
Vänligen Eva B.