Quote from Guest on 8 March 2009, 19:39Luleå Stadsmara
Luleå Stadsmara
Quote from Funbeat user on 8 March 2009, 19:49Luleå Stadsmara över 10 km...ehhhh.
Luleå Marathon över 10 km....låter det inte lite udda.????....Men jag tycker att det är djävligt kul med alla dom "mindre" loppen där uppe i det underbart vackra norrland. Nån gång när jag har tid så ska jag kuta dom al
Luleå Stadsmara över 10 km...ehhhh.
Luleå Marathon över 10 km....låter det inte lite udda.????....Men jag tycker att det är djävligt kul med alla dom "mindre" loppen där uppe i det underbart vackra norrland. Nån gång när jag har tid så ska jag kuta dom al
Quote from Funbeat user on 8 March 2009, 20:28Huvuddistansen på lule stadsmara är halvmarathon... lika konstigt namn ändå!
Huvuddistansen på lule stadsmara är halvmarathon... lika konstigt namn ändå!
Quote from Funbeat user on 8 March 2009, 20:35Tja men är det en halva så är det väl bättre typ..?!:D
Tja men är det en halva så är det väl bättre typ..?!:D
Quote from Funbeat user on 8 March 2009, 23:10tja... det är ju åtminstone relaterat till marathondistansen 🙂
tja... det är ju åtminstone relaterat till marathondistansen 🙂
Quote from Funbeat user on 9 March 2009, 08:26och den distansen har inget att göra med dom gamla grekerna... 😀
lutar åt att det blir att springa Lules halvmara i år - skall ändå vara i stan då så då kan man lika gärna springa... (H)
och den distansen har inget att göra med dom gamla grekerna... 😀
lutar åt att det blir att springa Lules halvmara i år - skall ändå vara i stan då så då kan man lika gärna springa... (H)
Quote from Funbeat user on 10 April 2009, 15:13Hej jag lurar lite på denna tävling och är lite nyfiken på vilken typ av bana det är. Står nåt om varvningar på hemsidan, hur långt är varvet på halvmaran och viket typ av underlag är det, är det endast asfaltsväg?
Hej jag lurar lite på denna tävling och är lite nyfiken på vilken typ av bana det är. Står nåt om varvningar på hemsidan, hur långt är varvet på halvmaran och viket typ av underlag är det, är det endast asfaltsväg?
Quote from Funbeat user on 10 April 2009, 16:13De flesta lopp har ju en hemsida numera, så även denna.
http://www.stadsmaran.nu/2009/info/Själv är jag grymt sugen på det här loppet. Synd bara att Brännbollsyran i Umeå är samma helg.
De flesta lopp har ju en hemsida numera, så även denna.
http://www.stadsmaran.nu/2009/info/
Själv är jag grymt sugen på det här loppet. Synd bara att Brännbollsyran i Umeå är samma helg.
Quote from Funbeat user on 31 May 2009, 11:12Var det någon mer än jag som tyckte att km- markeringarna var "lite" mystiskt placerade?
Var det någon mer än jag som tyckte att km- markeringarna var "lite" mystiskt placerade?
Quote from Funbeat user on 31 May 2009, 12:03Jo, det är ju lite synd att man slänger ut km-skyltarna lite varsomhelst i stan. Tydligen är halvmaran ca 250 m för lång också (H)
Jo, det är ju lite synd att man slänger ut km-skyltarna lite varsomhelst i stan. Tydligen är halvmaran ca 250 m för lång också (H)