Quote from Guest on 14 October 2008, 18:31Du vet hur tungt det kan bli när man drunknar mjölksyra. Du har känt hur hjärnan ger dig tusen anledningar att sluta. Men du kan lura din hjärna! Och du kan använda den, på rätt sätt, för att bli snabbare och uthålligare. Tänk på följande på nästa lopp el
Du vet hur tungt det kan bli när man drunknar mjölksyra. Du har känt hur hjärnan ger dig tusen anledningar att sluta. Men du kan lura din hjärna! Och du kan använda den, på rätt sätt, för att bli snabbare och uthålligare. Tänk på följande på nästa lopp el
Quote from Funbeat user on 14 October 2008, 18:41Eh..? Ok.
Eh..? Ok.
Quote from Funbeat user on 14 October 2008, 18:42Trean är just det alla gör på tävlingar.
Trean är just det alla gör på tävlingar.
Quote from Funbeat user on 14 October 2008, 19:01David,
Du har rätt. Jag menar inte dina konkurrenter, jag menar dina lagkamrater, vänner, om du har några... 😉 (Skojade bara, ta inte illa upp.)
Pröva, det kan fungera.
David,
Du har rätt. Jag menar inte dina konkurrenter, jag menar dina lagkamrater, vänner, om du har några... 😉 (Skojade bara, ta inte illa upp.)
Pröva, det kan fungera.
Quote from Funbeat user on 14 October 2008, 19:15Har du några mentala knep för golf också på lager? 🙂
Har du några mentala knep för golf också på lager? 🙂
Quote from Funbeat user on 14 October 2008, 19:16PBT är ett annat ord.
http://www.evarusz.se/expert_mental.html
PBT är ett annat ord.
Quote from Lena O on 15 October 2008, 00:26En sak och bara en sak gäller med golf.
Nöta tills du inte behöva tänka längre 😉
En sak och bara en sak gäller med golf.
Nöta tills du inte behöva tänka längre 😉
Quote from Funbeat user on 15 October 2008, 06:53Glöm inte att le. Till varje pris så ansträng dig att le och se glad ut. Det tipsade du om i maratongruppen i en liknande tråd men det kanske inte gäller cyklister? Vilken syn förresten. Hela klungan kommer med ett stort :D.....Gäller väl för golfare ocks
Glöm inte att le. Till varje pris så ansträng dig att le och se glad ut. Det tipsade du om i maratongruppen i en liknande tråd men det kanske inte gäller cyklister? Vilken syn förresten. Hela klungan kommer med ett stort :D.....Gäller väl för golfare ocks
Quote from Elias Engqvist on 15 October 2008, 07:52det enda positiva man kan göra i golf är: byta sport och börja cykla istället 😉
det enda positiva man kan göra i golf är: byta sport och börja cykla istället 😉
Quote from Funbeat user on 15 October 2008, 13:25Hej Christer.
"det enda positiva man kan göra i golf är"
Nja, det är att slå bollen för långt. Då har den i allafall haft en möjlighet att gå i hålet. Slår man för kort kan den aldrig gå i hålet.
Vänligen
P.
Hej Christer.
"det enda positiva man kan göra i golf är"
Nja, det är att slå bollen för långt. Då har den i allafall haft en möjlighet att gå i hålet. Slår man för kort kan den aldrig gå i hålet.
Vänligen
P.