Quote from Guest on 4 March 2010, 22:09Dras med en lurig fotskada. Får ont o bortdomningar i senorna/senan på ovansidan av foten i vecket/övergången till framsidan på smalbenet. Smärtan övergår i bortdomning under löppasset. Får det snaabbare om jag springer i kuperad terräng och måste så att
Dras med en lurig fotskada. Får ont o bortdomningar i senorna/senan på ovansidan av foten i vecket/övergången till framsidan på smalbenet. Smärtan övergår i bortdomning under löppasset. Får det snaabbare om jag springer i kuperad terräng och måste så att
Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 22:19tips nr 1 -gå till en sjukgymnast som kan ge en undersöka dig ordentligt
Själv har jag (haft) ont i ungefär de rörelser du beskriver samt ett knarrande ljud när jag drar foten uppåt -visade sig att det var en inflammation i tibialis anterior-senan som nu
tips nr 1 -gå till en sjukgymnast som kan ge en undersöka dig ordentligt
Själv har jag (haft) ont i ungefär de rörelser du beskriver samt ett knarrande ljud när jag drar foten uppåt -visade sig att det var en inflammation i tibialis anterior-senan som nu