Quote from Guest on 17 June 2010, 19:04Vill bara önska alla en riktigt bra runda runt sjön. Hoppas att det ska gå bra för oss alla. Lycka till!
Vill bara önska alla en riktigt bra runda runt sjön. Hoppas att det ska gå bra för oss alla. Lycka till!
Quote from Funbeat user on 17 June 2010, 19:14Ja!!! Lycka till alla tappra som kör vättern 😀
Ja!!! Lycka till alla tappra som kör vättern 😀
Quote from Funbeat user on 17 June 2010, 20:24Jag hejar i stillhet hemifrån. Jag är alldeles pirrig fast jag inte ens ska vara med. 😀 Men nästa år står jag på startlinjen jag med!
Hoppas ni kommer att få fantastiskt väder! 😀 Massor av lyckosparkar till alla!
Jag hejar i stillhet hemifrån. Jag är alldeles pirrig fast jag inte ens ska vara med. 😀 Men nästa år står jag på startlinjen jag med!
Hoppas ni kommer att få fantastiskt väder! 😀 Massor av lyckosparkar till alla!
Quote from Funbeat user on 17 June 2010, 22:59Tack.....Känns kul att det är många som stöttar oss som ska runt.
Tack.....Känns kul att det är många som stöttar oss som ska runt.
Quote from Funbeat user on 18 June 2010, 22:04Ja ha så skoj allihop - inklusive grannen!
Ja ha så skoj allihop - inklusive grannen!
Quote from Funbeat user on 18 June 2010, 22:16Jag har en känsla av att stämningen är högre i Motala nu än vid mitt köksbord. 😉 Nästa år, Nina, nästa år....
Jag har en känsla av att stämningen är högre i Motala nu än vid mitt köksbord. 😉 Nästa år, Nina, nästa år....
Quote from Funbeat user on 19 June 2010, 09:15Säger som Nina, Nästa år då j-klar
Lycka Till !
Säger som Nina, Nästa år då j-klar
Lycka Till !
Quote from Rasmus Olsson on 19 June 2010, 22:49Det bjöds på alla väderlekar! Motvind spöregn medvind och sol. Fattades bara snö och hagel så var det komplett. 🙂
Det bjöds på alla väderlekar! Motvind spöregn medvind och sol. Fattades bara snö och hagel så var det komplett. 🙂
Quote from Funbeat user on 19 June 2010, 23:03Skönt ändå att de tråkiga väderlekarna kom först och inte sist. 😀
Skönt ändå att de tråkiga väderlekarna kom först och inte sist. 😀
Quote from Rasmus Olsson on 19 June 2010, 23:08Ja, jag hade iaf torra kläder att knô ihop i väskan.
Ja, jag hade iaf torra kläder att knô ihop i väskan.