Quote from Guest on 4 September 2013, 10:42Jag har nu försökt registrera träningspass till den 3/9, men av någon anledning registreras passet till den 2/9 istället. Första gången med det problemet för min del..
Jag har nu försökt registrera träningspass till den 3/9, men av någon anledning registreras passet till den 2/9 istället. Första gången med det problemet för min del..
Quote from Funbeat user on 4 September 2013, 10:52Inläsning från Garmin eller liknande vars pass utförst i ett annat land/tidszon?
Inläsning från Garmin eller liknande vars pass utförst i ett annat land/tidszon?
Quote from Funbeat user on 4 September 2013, 12:27Nej. "Vanlig manuell inmatning" av rehab-pass 😉
Nej. "Vanlig manuell inmatning" av rehab-pass 😉
Quote from Funbeat user on 4 September 2013, 13:50och du har inte råkat hamna på den engelska funbeat eller ligger i fel tidszon här på funbeat? Jag har sett Olles förklaring till felet förut så om du använder sökfunktionen borde du kunna hitta hur du rättar det!
och du har inte råkat hamna på den engelska funbeat eller ligger i fel tidszon här på funbeat? Jag har sett Olles förklaring till felet förut så om du använder sökfunktionen borde du kunna hitta hur du rättar det!
Quote from Funbeat user on 4 September 2013, 19:00hallå igen. dagens pass blir registrerat som gårdagens. skumt det här... datorn är inställd i rätt tidszon av allt jag kan se...... får kolla efter andra trådar - tack för tipset......
hallå igen. dagens pass blir registrerat som gårdagens. skumt det här... datorn är inställd i rätt tidszon av allt jag kan se...... får kolla efter andra trådar - tack för tipset......
Quote from Funbeat user on 4 September 2013, 22:00http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1348973
Quote from Funbeat user on 5 September 2013, 09:28Hmm fungerar ändå inte. har även testat att logga ut mig och logga in på nytt, rätt tidszon under inställningarna... skumt eftersom jag aldrig stött på problemet tidigare och registrerat mer eller mindre dagligen.
får försöka kolla vidare på olika möjlig
Hmm fungerar ändå inte. har även testat att logga ut mig och logga in på nytt, rätt tidszon under inställningarna... skumt eftersom jag aldrig stött på problemet tidigare och registrerat mer eller mindre dagligen.
får försöka kolla vidare på olika möjlig
Quote from Funbeat user on 5 September 2013, 19:17Fungerar med inmatning från telefonen... hmmm
Fungerar med inmatning från telefonen... hmmm