Quote from Guest on 19 August 2012, 11:38Efter att passet är klart och jag trycker spara så kommer det upp en fråga om vilken träningsform som det gällde.
Oavsett hur jag väljer och knappar in så kommer jag aldrig vidare från den sidan. Passet går därför inte heller att spara.
Någon som har ha
Efter att passet är klart och jag trycker spara så kommer det upp en fråga om vilken träningsform som det gällde.
Oavsett hur jag väljer och knappar in så kommer jag aldrig vidare från den sidan. Passet går därför inte heller att spara.
Någon som har ha
Quote from Funbeat user on 19 August 2012, 11:48Jag har också vid ett flertal gånger haft problem med att spara passet. I mitt fall blir skärmen helt vit och jag kan inte trycka någonstans för att uppdatera eller gå vidare (t-) . Jag har iphone 3.
Jag har också vid ett flertal gånger haft problem med att spara passet. I mitt fall blir skärmen helt vit och jag kan inte trycka någonstans för att uppdatera eller gå vidare (t-) . Jag har iphone 3.
Quote from Funbeat user on 3 September 2012, 22:44Det samma har hänt mig också, jag kunde inte spara inspelade träningspass, då och då. Just nu hänt det flera gånger att träningspass har blivit sparats i iphone men när jag sedan tittar vis webbsajten, så finns det ingeting sparats.
Det samma har hänt mig också, jag kunde inte spara inspelade träningspass, då och då. Just nu hänt det flera gånger att träningspass har blivit sparats i iphone men när jag sedan tittar vis webbsajten, så finns det ingeting sparats.
Quote from Funbeat user on 4 September 2012, 16:06Kan det vara så att ni stänger ned appen innan den hunnit ladda upp rundan? Det har hänt mig flera gånger.
Kan det vara så att ni stänger ned appen innan den hunnit ladda upp rundan? Det har hänt mig flera gånger.