Quote from Guest on 31 August 2008, 22:19Det är möjligt att detta finns men i så fall kan jag inte hitta det.
Det är vanligt att jag under en period kör ungefär samma övningar.
Jag skulle vilja att man fick valet att skapa en "mall" - och om man valde ja, så
lades träningen till i en drop-dow
Det är möjligt att detta finns men i så fall kan jag inte hitta det.
Det är vanligt att jag under en period kör ungefär samma övningar.
Jag skulle vilja att man fick valet att skapa en "mall" - och om man valde ja, så
lades träningen till i en drop-dow
Quote from Funbeat user on 31 August 2008, 22:29-ll- fungerar om du kör samma övningar varje dag
-ll- fungerar om du kör samma övningar varje dag
Quote from Funbeat user on 31 August 2008, 23:51Jag sittar oftast och kopierar mina egna komentarer, när jag övat samma övningar 😛
Jag sittar oftast och kopierar mina egna komentarer, när jag övat samma övningar 😛
Quote from Galderma Fritidsförening on 1 September 2008, 09:04Så gör jag också, kopierar alltså, men det vore väldigt skönt med nån sorts mall.
Så gör jag också, kopierar alltså, men det vore väldigt skönt med nån sorts mall.
Quote from Funbeat user on 3 September 2008, 08:42eller så får vi bara inse att funbeat inte är optimerat för oss som styrketränar 🙁
eller så får vi bara inse att funbeat inte är optimerat för oss som styrketränar 🙁
Quote from Funbeat user on 3 September 2008, 08:51Orkar ni inte använda musen om ni styrketränar?
Orkar ni inte använda musen om ni styrketränar?
Quote from Urban Nilsson on 3 September 2008, 08:51Jag har hört en fågel nämna att specialfunktioner för styrketräning är på gång i Funbeat.
Jag har hört en fågel nämna att specialfunktioner för styrketräning är på gång i Funbeat.
Quote from Camilla Höög on 3 September 2008, 08:54Det finns idag två olika sätt att lägga in "mallar". Det ena är via Träningsprogramfunktionen och det andra är genom att importera från Excel. Skapa ett antal olika träningsprogram eller excelark som är de olika mallarna.
Det finns idag två olika sätt att lägga in "mallar". Det ena är via Träningsprogramfunktionen och det andra är genom att importera från Excel. Skapa ett antal olika träningsprogram eller excelark som är de olika mallarna.
Quote from Funbeat user on 3 September 2008, 19:54Bra tips - skall se om jag kan få excel-funktionen att fungera.
Ännu bättre är om fågeln har rätt. 😉Jag menar om man nu gillar och titta på diagram över träning.... finns det något mer idealt än styrketräning? Det är ju ren statistikonani. 😉
I och
Bra tips - skall se om jag kan få excel-funktionen att fungera.
Ännu bättre är om fågeln har rätt. 😉
Jag menar om man nu gillar och titta på diagram över träning.... finns det något mer idealt än styrketräning? Det är ju ren statistikonani. 😉
I och
Quote from Funbeat user on 3 September 2008, 19:56Cykel och effektmätare fungerar bra, om man hittar.
Cykel och effektmätare fungerar bra, om man hittar.