Quote from Guest on 12 May 2009, 19:15Hej,
äger en cykel som jag tränat med en hel del INNAN jag reggade mig på Funbeat.
Jag har loggat den totala sträckan, 311 km på min utrustning. Sedan jag reggat mig här har jag "bara" cyklat ca 54 km.Ett av mina mål den hör säsongen är att cykla 100 m
Hej,
äger en cykel som jag tränat med en hel del INNAN jag reggade mig på Funbeat.
Jag har loggat den totala sträckan, 311 km på min utrustning. Sedan jag reggat mig här har jag "bara" cyklat ca 54 km.
Ett av mina mål den hör säsongen är att cykla 100 m
Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 19:25Lägg in ett träningspass på 311 km.
Lägg in ett träningspass på 311 km.
Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 19:30Hmmm, att jag inte tänkte på det. Nu får jag genast ta itu med ett maxpulstest som straff... (H)
Hmmm, att jag inte tänkte på det. Nu får jag genast ta itu med ett maxpulstest som straff... (H)
Quote from Peter Eriksson on 12 May 2009, 20:35Fyll i 311 km i fältet »initialvärde«
Fyll i 311 km i fältet »initialvärde«
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 21:51Provade att ta bort mitt träningspass om 311km och lade in det som initialvärde, men mina mål änrades så importen av mitt intialvärde med cykeln funkar alltså inte.
Göt jag något fel?
Provade att ta bort mitt träningspass om 311km och lade in det som initialvärde, men mina mål änrades så importen av mitt intialvärde med cykeln funkar alltså inte.
Göt jag något fel?
Quote from mårten jansson on 14 May 2009, 22:43Nej, jag tror Lars missförstod. Målen uppfylls genom registrering i träningskalendern, och där finns inget initialvärde.
Nej, jag tror Lars missförstod. Målen uppfylls genom registrering i träningskalendern, och där finns inget initialvärde.
Quote from Peter Eriksson on 15 May 2009, 07:39Tankevurpa av mig... Initialvärdet är ju för att hålla reda på hur långt cykeln gått så man vet när man skall byta kedja mm.
Tankevurpa av mig... Initialvärdet är ju för att hålla reda på hur långt cykeln gått så man vet när man skall byta kedja mm.
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 15:37OK, tack för era svar.
Jag får helt enkelt komma ihåg värdet när jag summerar säsongens bedrifter...
OK, tack för era svar.
Jag får helt enkelt komma ihåg värdet när jag summerar säsongens bedrifter...