Quote from Guest on 15 January 2009, 17:05Vad är era mål för våren grabbar?
Dela med er.
Vad är era mål för våren grabbar?
Dela med er.
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 17:15Jag ska se ut som Rambo(H)
Jag ska se ut som Rambo(H)
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 20:20Ha! Arnold is my man!
Ha! Arnold is my man!
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 20:26Jag och Micke kör så nu att vi äter nyttigt 6 dagar i veckan, vi har lördagar som ätardag. Det man lyckas trycka i sig på en lördag får man äta. ;P Den som bryter endagarsregeln måste bjuda den andra på en finmiddag.
Sedan kör vi fyra gympass uppdelat:
M
Jag och Micke kör så nu att vi äter nyttigt 6 dagar i veckan, vi har lördagar som ätardag. Det man lyckas trycka i sig på en lördag får man äta. ;P Den som bryter endagarsregeln måste bjuda den andra på en finmiddag.
Sedan kör vi fyra gympass uppdelat:
M
Quote from Funbeat user on 19 January 2009, 10:17Maten är så att jag äter 5 rejäla mål (lunch/middag nivå) per dag i 2 veckor, där man använder sunt bondförnuft vad man trycker i sig, sen 2 veckor äter man 3 normala mål och 2 mellanmål alá mindre nivå. Brukar vara en bra nivå på att lura insulinet.
Sen
Maten är så att jag äter 5 rejäla mål (lunch/middag nivå) per dag i 2 veckor, där man använder sunt bondförnuft vad man trycker i sig, sen 2 veckor äter man 3 normala mål och 2 mellanmål alá mindre nivå. Brukar vara en bra nivå på att lura insulinet.
Sen