Quote from Guest on 30 January 2010, 19:36Så nu är det dags att börja ladda, dagen för det stora provet närmar sig. Vad har ni för mål, vilken tid satser ni på i loppet? Vore roligt att höra vad ni har satt upp för mål så kanske det finns en möjlighet att köra en liten tävling sedan om vem som ko
Så nu är det dags att börja ladda, dagen för det stora provet närmar sig. Vad har ni för mål, vilken tid satser ni på i loppet? Vore roligt att höra vad ni har satt upp för mål så kanske det finns en möjlighet att köra en liten tävling sedan om vem som ko
Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 19:46Hej Anna och alla andra!
Eftersom detta är mitt första varv, tänkte jag även vara först med att sätta ett mål. 1 tim & 50 min är vad jag siktar på, även om det innebär att jag måste ta en öl på Avenyn 🙂
Hej Anna och alla andra!
Eftersom detta är mitt första varv, tänkte jag även vara först med att sätta ett mål. 1 tim & 50 min är vad jag siktar på, även om det innebär att jag måste ta en öl på Avenyn 🙂
Quote from Funbeat user on 3 February 2010, 16:30Hujeda mig vad svårt med mål eftersom det är första gången man ska kuska sig runt 2,1 mil 🙂
Bara jag slår Niklas så är jag nöjd.....Kan dricka en öl med honom på Avenyn och slå honom i spurten 😉
1.45 kan vara rimligt att sikta på!
Hujeda mig vad svårt med mål eftersom det är första gången man ska kuska sig runt 2,1 mil 🙂
Bara jag slår Niklas så är jag nöjd.....Kan dricka en öl med honom på Avenyn och slå honom i spurten 😉
1.45 kan vara rimligt att sikta på!
Quote from Funbeat user on 16 February 2010, 21:47Tja, ska man ha mål. Jag som är så ödmjuk och försynt håller mig ifrån sånt
(H)
Tja, ska man ha mål. Jag som är så ödmjuk och försynt håller mig ifrån sånt
(H)
Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 12:22Ni som är intresserade att testa formen kan ju alltid anmäla er till Växjöloppet den 1/5. Finns i klasserna 10km samt 21km.
Alla deltagare är därefter bjudna hem till mig på fika samt fira min födelsedag (BIG four O) hehe
🙂
Ni som är intresserade att testa formen kan ju alltid anmäla er till Växjöloppet den 1/5. Finns i klasserna 10km samt 21km.
Alla deltagare är därefter bjudna hem till mig på fika samt fira min födelsedag (BIG four O) hehe
🙂
Quote from Funbeat user on 2 March 2010, 18:16Nu tror jag i alla fall att jag har bestämt mig om mitt mål och det får bli 5 min/km. Det är ett mål som alltid ligger framför mig när jag tränar och det är alltid lika svårt att komma ner på.
Jag vet också att jag kommer att få kämpa men det gäller att
Nu tror jag i alla fall att jag har bestämt mig om mitt mål och det får bli 5 min/km. Det är ett mål som alltid ligger framför mig när jag tränar och det är alltid lika svårt att komma ner på.
Jag vet också att jag kommer att få kämpa men det gäller att