Quote from Guest on 13 February 2011, 12:56Hej,
Jag har satt upp lite personliga mål för de närmaste 5 månaderna. Både för varje månad och hela perioden.
Men ett par av mina mål går inte att registrera här på funbeat pga att målen i "Mina mål" oftast bygger på träningsmängd.
Det jag inte kan r
Hej,
Jag har satt upp lite personliga mål för de närmaste 5 månaderna. Både för varje månad och hela perioden.
Men ett par av mina mål går inte att registrera här på funbeat pga att målen i "Mina mål" oftast bygger på träningsmängd.
Det jag inte kan r
Quote from Camilla Höög on 13 February 2011, 13:06Om det är något du ska uppnått vid ett visst datum så passar en kalender väldigt bra att använda. Lägg in en appointment den dagen som beskriver målet. Lägg även in delmål på vägen så du kan mäta hur det går för dig på vägen mot det större målet.
Om det är något du ska uppnått vid ett visst datum så passar en kalender väldigt bra att använda. Lägg in en appointment den dagen som beskriver målet. Lägg även in delmål på vägen så du kan mäta hur det går för dig på vägen mot det större målet.
Quote from Funbeat user on 13 February 2011, 14:17Använd en blogg, som redovisning.
T.ex. http://www.funbeat.se/blogs/show.aspx?Blogid=13237
Använd en blogg, som redovisning.
Quote from Funbeat user on 15 February 2011, 08:40Tack för tipsen!
Tack för tipsen!