Quote from Guest on 31 August 2008, 10:31Jag har lagt upp ett träningsmål som ska gälla från måndag - söndag. Hela veckan visar den på "hastighetsmätaren" hur många % som uppnåtts, men på söndagen (sista dagen för målet) visar den helt plötsligt 0% igen... Går jag sen till sidan där mina mål rad
Jag har lagt upp ett träningsmål som ska gälla från måndag - söndag. Hela veckan visar den på "hastighetsmätaren" hur många % som uppnåtts, men på söndagen (sista dagen för målet) visar den helt plötsligt 0% igen... Går jag sen till sidan där mina mål rad
Quote from Funbeat user on 31 August 2008, 10:41Neh, du har inte gjort något fel, det är bara en liten bugg, minns inte varför eller så.
Neh, du har inte gjort något fel, det är bara en liten bugg, minns inte varför eller så.
Quote from Funbeat user on 31 August 2008, 12:14Okej, så då är det väl bara att vänta & hoppas att det är något som går att rätta till då.
Okej, så då är det väl bara att vänta & hoppas att det är något som går att rätta till då.
Quote from Funbeat user on 26 January 2010, 00:01Ärade FunBeatare!
Håller med om att det är irriterande att målmätaren nollställs på den sista dagen för målets uppfyllande.Vidare stör jag mig på det faktum att när jag ska välja ett slutdatum för ett mål och kilckar på kalendern hamnar jag ett år fram
Ärade FunBeatare!
Håller med om att det är irriterande att målmätaren nollställs på den sista dagen för målets uppfyllande.
Vidare stör jag mig på det faktum att när jag ska välja ett slutdatum för ett mål och kilckar på kalendern hamnar jag ett år fram
Quote from Funbeat user on 26 January 2010, 08:08En månad framåt vore nog bättre. Det håller jag absolut med om!
En månad framåt vore nog bättre. Det håller jag absolut med om!
Quote from Funbeat user on 26 January 2010, 21:18har också irriterat mig på att kalendern hoppar fram ett år...
har också irriterat mig på att kalendern hoppar fram ett år...