Quote from Guest on 20 September 2008, 18:36Finns det någon möjlighet att lägga in ett mål på att man ska klara tex 1 mil löpning på 45min. Det ända jag hittar nu är att man kan ha målet att springa 1 mil i veckan eller 45 min löpning per vecka.
Om denna funktionen nu inte finns. Varför inte?
Finns det någon möjlighet att lägga in ett mål på att man ska klara tex 1 mil löpning på 45min. Det ända jag hittar nu är att man kan ha målet att springa 1 mil i veckan eller 45 min löpning per vecka.
Om denna funktionen nu inte finns. Varför inte?
Quote from mårten jansson on 20 September 2008, 18:46Nej, funktionen finns inte.
Förmodligen finns den inte för att Olle driver sidan helt ensam, och han har begränsad tid att uppfylla alla våra önskningar på 😉
Men det har blivit efterfrågat förut, så jag hoppas att det kommer någon gång.
Nej, funktionen finns inte.
Förmodligen finns den inte för att Olle driver sidan helt ensam, och han har begränsad tid att uppfylla alla våra önskningar på 😉
Men det har blivit efterfrågat förut, så jag hoppas att det kommer någon gång.
Quote from Camilla Höög on 20 September 2008, 22:16Dagens mål bygger på att tid eller sträcka adderas under en bestämd tid. Den målfunktion du önskar är mycket mer avancerad.
Behövs det en sådan målfunktion? Du märker ju själv att du klarar t.ex. en mil på 45 min och då är målet uppnått. Det är svårare o
Dagens mål bygger på att tid eller sträcka adderas under en bestämd tid. Den målfunktion du önskar är mycket mer avancerad.
Behövs det en sådan målfunktion? Du märker ju själv att du klarar t.ex. en mil på 45 min och då är målet uppnått. Det är svårare o
Quote from Funbeat user on 13 October 2008, 22:27Jag har ärligt talat inte funderat så mycket på hur det skulle presenteras. Kände bara att jag saknade funktionen. Mycket pga att jag försöker att skriva in all min träning, mål och sjukdom i funbeat-kalendern.
Men det jag tänkte på först var inte så ava
Jag har ärligt talat inte funderat så mycket på hur det skulle presenteras. Kände bara att jag saknade funktionen. Mycket pga att jag försöker att skriva in all min träning, mål och sjukdom i funbeat-kalendern.
Men det jag tänkte på först var inte så ava