Quote from Guest on 10 May 2010, 23:08Mälaren Runt 2012 - OS-loppet
Lördagen den 7 juli 2012
Med loppets rika historia finns det anledning uppmärksamma olika jubileer. Detta år är det 100 år sedan OS-loppet 1912
Mälaren Runt 2012 blir något helt annorlunda jämfört med tidigare. Loppet körs
Mälaren Runt 2012 - OS-loppet
Lördagen den 7 juli 2012
Med loppets rika historia finns det anledning uppmärksamma olika jubileer. Detta år är det 100 år sedan OS-loppet 1912
Mälaren Runt 2012 blir något helt annorlunda jämfört med tidigare. Loppet körs
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 23:1814 timmar borde t.o.m. jag klara. Det är ju platt. Blir det eskort genom Stockholm?
14 timmar borde t.o.m. jag klara. Det är ju platt. Blir det eskort genom Stockholm?
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 20:57Jag letade info om OS-loppet på Mälaren Runts hemsida och hittade detta:
Mälaren Runt 2012 - OS-loppet är inställt!
Lördagen den 11 augusti 2012 (Obs! nytt datum)
Den grupp som planerat att arrangera ett särskilt jubileumslopp 2012 har meddelat att de i
Jag letade info om OS-loppet på Mälaren Runts hemsida och hittade detta:
Mälaren Runt 2012 - OS-loppet är inställt!
Lördagen den 11 augusti 2012 (Obs! nytt datum)
Den grupp som planerat att arrangera ett särskilt jubileumslopp 2012 har meddelat att de i
Quote from Lena O on 12 September 2011, 22:17vad var det för grupp människor som höll på med detta Gunnar?
vad var det för grupp människor som höll på med detta Gunnar?
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 14:40Ingen aning, men jag antar att Tell Hermanson i Fredrikshof vet.
Ingen aning, men jag antar att Tell Hermanson i Fredrikshof vet.
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 17:25Perfekt! Då kan jag ju köra MR nästa år också, vilket inte hade varit läge om det varit ett tävlingslopp á la OS.
🙂Högaktningsfullt
Hans B
Perfekt! Då kan jag ju köra MR nästa år också, vilket inte hade varit läge om det varit ett tävlingslopp á la OS.
🙂
Högaktningsfullt
Hans B
Quote from Lena O on 14 September 2011, 00:00Det kommer att krocka med Ride of Hope V, Västerås - Uppsala.
Det kommer att krocka med Ride of Hope V, Västerås - Uppsala.
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 06:20Ja, det där är en svår prioritering varje år, speciellt som det finns andra, inte cykelrelaterade, aktiviteter som ska hinnas med dessutom.
Ja, det där är en svår prioritering varje år, speciellt som det finns andra, inte cykelrelaterade, aktiviteter som ska hinnas med dessutom.
Quote from Funbeat user on 13 January 2012, 10:40Hej
Det är väl fel datum angivet för loppet, eller?
Vad jag har förstått så går loppet 11 aug 2012./ Thomas
Hej
Det är väl fel datum angivet för loppet, eller?
Vad jag har förstått så går loppet 11 aug 2012.
/ Thomas
Quote from Funbeat user on 13 January 2012, 12:54Os-loppet är då insällt då de tänkta arrangörerna inte fick de ekonomiska garantier som behövdes, däremot körs Mälaren runt i vanlig ordning den 11 augusti i fredrikshofs regi:
http://www.fredrikshof.se/3623Edit: Nu ser det ut som Arena ändå ska arrange
Os-loppet är då insällt då de tänkta arrangörerna inte fick de ekonomiska garantier som behövdes, däremot körs Mälaren runt i vanlig ordning den 11 augusti i fredrikshofs regi:
http://www.fredrikshof.se/3623
Edit: Nu ser det ut som Arena ändå ska arrange