Quote from Guest on 21 June 2011, 07:19Hej!
Jag har två mål just nu -
ett där jag ska träna på gym 2ggr/vecka och ett där jag ska göra situps 7dagar i veckan.
På det andra har jag att bara situps räknas så det fungerar på det sätt som jag vill, så det fungerar.
Dock så räknas mina hemma-p
Hej!
Jag har två mål just nu -
ett där jag ska träna på gym 2ggr/vecka och ett där jag ska göra situps 7dagar i veckan.
På det andra har jag att bara situps räknas så det fungerar på det sätt som jag vill, så det fungerar.
Dock så räknas mina hemma-p
Quote from Funbeat user on 21 June 2011, 07:29Du måste peka ut vilka träningstyper du ska räkna in i det första målet och uteslut då Styrketräning - Mage om du använder den träningstypen för dina situps?
Du måste peka ut vilka träningstyper du ska räkna in i det första målet och uteslut då Styrketräning - Mage om du använder den träningstypen för dina situps?
Quote from Funbeat user on 21 June 2011, 11:35Precis,
regga t.ex dina gympass som
Styrketräning - och se till att bara detta räknas i det målet (1).och hemmapass som
Situps - och se till att bara detta räknas i det målet (2).Detta innebär dock att du bara kan regga alla dina pass som det/de som
Precis,
regga t.ex dina gympass som
Styrketräning - och se till att bara detta räknas i det målet (1).
och hemmapass som
Situps - och se till att bara detta räknas i det målet (2).
Detta innebär dock att du bara kan regga alla dina pass som det/de som
Quote from Funbeat user on 21 June 2011, 11:44Hmm, kan man välja mer än en kategori?
Oftast kör jag "Styrka / Kondition" Eller "Bodypump" på gymmet..
Hmm, kan man välja mer än en kategori?
Oftast kör jag "Styrka / Kondition" Eller "Bodypump" på gymmet..
Quote from Funbeat user on 21 June 2011, 11:50Jag hittade hur jag kan markera flera.
Tack för hjälpen 🙂
Nu ska mina staplar se finare ut!
Jag hittade hur jag kan markera flera.
Tack för hjälpen 🙂
Nu ska mina staplar se finare ut!