Quote from Guest on 17 June 2009, 13:13Är det någon som vet när man kan se sitt målfoto på Vätternrundans hemsida?
Är det någon som vet när man kan se sitt målfoto på Vätternrundans hemsida?
Quote from Funbeat user on 17 June 2009, 13:23Mitt finns tillgängligt nu.
Mitt finns tillgängligt nu.
Quote from Funbeat user on 17 June 2009, 21:43Mitt med!! Men herregud va jag inte vill ha det 🙂
Mitt med!! Men herregud va jag inte vill ha det 🙂
Quote from Funbeat user on 17 June 2009, 22:01Precis. Här beställs inget.
Precis. Här beställs inget.
Quote from Funbeat user on 17 June 2009, 22:43Mitt är nice!
Mitt är nice!
Quote from Funbeat user on 17 June 2009, 22:55Hmm, undrar hur jag fick till ett leende, lite plågat men ändå...
(körde halvvättern, hade nog inte skrattat efter 30 mil...)Grattis alla!!
Hmm, undrar hur jag fick till ett leende, lite plågat men ändå...
(körde halvvättern, hade nog inte skrattat efter 30 mil...)
Grattis alla!!
Quote from Funbeat user on 18 June 2009, 08:46hmm kolgryvelooken även på denna bild 🙂
hmm kolgryvelooken även på denna bild 🙂
Quote from Funbeat user on 18 June 2009, 09:28Jag föredrar tanken på gamla racerförare
Jag föredrar tanken på gamla racerförare
Quote from Ebba Johansson on 18 June 2009, 11:25shit...har jag rullat i lera eller? Vad skitig man blev i år. Inget jag vill beställa hem och visa för andra....
shit...har jag rullat i lera eller? Vad skitig man blev i år. Inget jag vill beställa hem och visa för andra....
Quote from Funbeat user on 18 June 2009, 11:36På mitt konto står det att foto saknas, och jag som t.o.m. poserade tillsammans med min fru inför kameran, hoppas det är så att dom inte har hunnit igenom alla foton, vore tråkigt då jag har alla andra kort från klassikern att bli utan just vätternrundans
På mitt konto står det att foto saknas, och jag som t.o.m. poserade tillsammans med min fru inför kameran, hoppas det är så att dom inte har hunnit igenom alla foton, vore tråkigt då jag har alla andra kort från klassikern att bli utan just vätternrundans