Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatMålskapande ...
You need to log in to create posts and topics.

12

Jag skulle vilja ha en funktion för att kunna bara välja bort bara några aktiviteter som inte räknas in i ett mål.
Sedan kom jag på att om jag markerar allt, trycker på kontroll och klickar på de som ska bort så fungerar det iaf, men när man ska läsa målb

Det är nog bra med båda listorna. Om man väljer bort några få så är vad som inte är med intressant och om man väljer några få så är de som är med intressant.

Håller med Anders vad som räknas är väl det intressanta inte att man

"Vägrar regga promenader" det viktiga

HOPS vart har den gruppen tagit vägen för oss som vägrar regga promenader ....;-)

Precis det intressanta är det som är undantagen: Antingen det man valt bort eller det man valt. De korta listorna.

Det mål jag höll på att redigera handlade om antalet pass på en vecka eller ett år, och bland "pass" vill jag inte räkna in t ex transportm

Magnus: Den gruppen finns nog bara på Piggelino

Kanske en anledning att gå tillbaka till Piggelin 😉

Känns som det var mer hardcore på den tiden

Kanske http://www.christerhedberg.se/ höjer ribban igen...

typ "Vägra regga rundor under 100 mil"

citat Silva
"Vi har fem funktionärer som har till end

Jo kul med ett gräl i månaden om vad som är träning ... 😉

Apropå målskapande så undrar jag något. Jag har lagt in ett mål fr o m 2007-09-03 om att träna vissa typer av träning två ggr i veckan. Tränade och reggade igår men det syns inte i målet. Jag har dubbelkollat så att den typen av träning var bland de valda

Det ser ut som du missat att skriva in hur många pass i veckan det ska vara. Om du har skrivit rätt ska det stå (0/2) eller (1/2) om du gjort ett pass förstås. Nu står det bara (/)

Det är precis som Denize säger, du har missat att skriva antalet pass som ska genomföras. Det finns ingen validering på det fältet.

12