Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatMåluppfyllelse
You need to log in to create posts and topics.

12

Visst brukar måluppfyllelse i procent visas i kolumnen längst till höger i ens träningskalender? Nu står det bara hur många minuter jag har tränat. Vad har hänt?

Slog ett getöga på din kalender och där stod det även %. Är det något med din browser?

Hm, skumt. Det enda som hänt med min dator senaste dagarna är att jag uppdaterat/förnyat Norton.

Några tips på vad jag kan göra?

Nej det är svårt att veta vad som kan ha hänt. Funkar allt annat? Är det bara % som inte dyker upp i kalendern?

Kanske prova med en annan browser om du nu kör med IE?

Mozilla Firefox:
http://www.mozilla.com/en-US/

Eller uppgradera till nyaste IE om det

Okej, jättetack för ditt svar! 🙂 Får ta tag i det här när jag är lite piggare.

Ingen biggie visserligen, men irriterande ändå.

Jag ser din %. Du kanske har någon speciell inställning i kalendern som ställer till det. Om problemet fortsätter så skriv vilka inställningar du använder dig av.
Kan du se % i andras kalenderar? T.ex. min.

Se till att kasta ut Norton. Den ställer till m

Nej, jag ser inte % i andras kalendrar heller, din t.ex.

Hur är det med inställningarna för kalendern, dvs. de där dropdown-menyerna ovanför kalendern? Ställ in på 21 dagar fram och 7 back, resten ska stå på visa allt.

Ah, listigt Anders! Nu syns % igen. Jag hade inställt på 2008. Syns % normalt sett inte då? Brukar ha 30 bak och 7 fram. Tack! 🙂

När jag testar att visa hela 2008, så ser inte jag heller måluppfyllelsen. Om det är avsiktligt från Olle vet jag inte.

12