Quote from Guest on 30 August 2008, 22:48Visst brukar måluppfyllelse i procent visas i kolumnen längst till höger i ens träningskalender? Nu står det bara hur många minuter jag har tränat. Vad har hänt?
Visst brukar måluppfyllelse i procent visas i kolumnen längst till höger i ens träningskalender? Nu står det bara hur många minuter jag har tränat. Vad har hänt?
Quote from Funbeat user on 30 August 2008, 22:58Slog ett getöga på din kalender och där stod det även %. Är det något med din browser?
Slog ett getöga på din kalender och där stod det även %. Är det något med din browser?
Quote from Funbeat user on 30 August 2008, 23:03Hm, skumt. Det enda som hänt med min dator senaste dagarna är att jag uppdaterat/förnyat Norton.
Några tips på vad jag kan göra?
Hm, skumt. Det enda som hänt med min dator senaste dagarna är att jag uppdaterat/förnyat Norton.
Några tips på vad jag kan göra?
Quote from Funbeat user on 30 August 2008, 23:17Nej det är svårt att veta vad som kan ha hänt. Funkar allt annat? Är det bara % som inte dyker upp i kalendern?
Kanske prova med en annan browser om du nu kör med IE?
Mozilla Firefox:
http://www.mozilla.com/en-US/Eller uppgradera till nyaste IE om det
Nej det är svårt att veta vad som kan ha hänt. Funkar allt annat? Är det bara % som inte dyker upp i kalendern?
Kanske prova med en annan browser om du nu kör med IE?
Mozilla Firefox:
http://www.mozilla.com/en-US/
Eller uppgradera till nyaste IE om det
Quote from Funbeat user on 30 August 2008, 23:22Okej, jättetack för ditt svar! 🙂 Får ta tag i det här när jag är lite piggare.
Ingen biggie visserligen, men irriterande ändå.
Okej, jättetack för ditt svar! 🙂 Får ta tag i det här när jag är lite piggare.
Ingen biggie visserligen, men irriterande ändå.
Quote from Camilla Höög on 1 September 2008, 09:44Jag ser din %. Du kanske har någon speciell inställning i kalendern som ställer till det. Om problemet fortsätter så skriv vilka inställningar du använder dig av.
Kan du se % i andras kalenderar? T.ex. min.Se till att kasta ut Norton. Den ställer till m
Jag ser din %. Du kanske har någon speciell inställning i kalendern som ställer till det. Om problemet fortsätter så skriv vilka inställningar du använder dig av.
Kan du se % i andras kalenderar? T.ex. min.
Se till att kasta ut Norton. Den ställer till m
Quote from Funbeat user on 1 September 2008, 09:48Nej, jag ser inte % i andras kalendrar heller, din t.ex.
Nej, jag ser inte % i andras kalendrar heller, din t.ex.
Quote from Camilla Höög on 1 September 2008, 09:52Hur är det med inställningarna för kalendern, dvs. de där dropdown-menyerna ovanför kalendern? Ställ in på 21 dagar fram och 7 back, resten ska stå på visa allt.
Hur är det med inställningarna för kalendern, dvs. de där dropdown-menyerna ovanför kalendern? Ställ in på 21 dagar fram och 7 back, resten ska stå på visa allt.
Quote from Funbeat user on 1 September 2008, 09:55Ah, listigt Anders! Nu syns % igen. Jag hade inställt på 2008. Syns % normalt sett inte då? Brukar ha 30 bak och 7 fram. Tack! 🙂
Ah, listigt Anders! Nu syns % igen. Jag hade inställt på 2008. Syns % normalt sett inte då? Brukar ha 30 bak och 7 fram. Tack! 🙂
Quote from Camilla Höög on 1 September 2008, 10:00När jag testar att visa hela 2008, så ser inte jag heller måluppfyllelsen. Om det är avsiktligt från Olle vet jag inte.
När jag testar att visa hela 2008, så ser inte jag heller måluppfyllelsen. Om det är avsiktligt från Olle vet jag inte.