Quote from Guest on 3 June 2008, 13:53Plus sommar tipsar om hur man undviker fällor när man köper cykel.
Det säljs cyklar som aldrig förr. Samtidigt visar tester att många cyklar har allvarliga säkerhetsbrister och dålig kvalitet.
www.svt.se/plus
Plus sommar tipsar om hur man undviker fällor när man köper cykel.
Det säljs cyklar som aldrig förr. Samtidigt visar tester att många cyklar har allvarliga säkerhetsbrister och dålig kvalitet.
Quote from Funbeat user on 3 June 2008, 14:03Är det så det ska va, tycker du att det ska det vara så ? 😉
Är det så det ska va, tycker du att det ska det vara så ? 😉
Quote from Funbeat user on 3 June 2008, 14:07Sverker behöver nog en container om han ska slänga cyklarna, soptunnan är lite liten.
Sverker behöver nog en container om han ska slänga cyklarna, soptunnan är lite liten.
Quote from Lena O on 3 June 2008, 15:58Towa blev intervjuad av Honom i Västerås i lördags ... kanske se vi henne på rutan *muu ha haaaa*
Towa blev intervjuad av Honom i Västerås i lördags ... kanske se vi henne på rutan *muu ha haaaa*
Quote from Emma Sjöberg on 4 June 2008, 10:15Var hon med??
Var hon med??
Quote from Funbeat user on 4 June 2008, 14:47Sverker var i högform! Lite besviken dock, det var en kille med en cykel för 75 000:- som jag trodde Sverker skulle grilla hårt. Tror inte att S fattade vad killen sa..
Nån som vet vem det var med cykeln?
Sverker var i högform! Lite besviken dock, det var en kille med en cykel för 75 000:- som jag trodde Sverker skulle grilla hårt. Tror inte att S fattade vad killen sa..
Nån som vet vem det var med cykeln?
Quote from Funbeat user on 4 June 2008, 17:40Jag och Pia var inte med...lika bra det annars hade ni nog mobbat oss för vår östgötska (H)
Jag och Pia var inte med...lika bra det annars hade ni nog mobbat oss för vår östgötska (H)
Quote from Funbeat user on 4 June 2008, 17:41Åh, östgötska som är så härligt! Det var väl en östgötsk kvinna som vann nån tävling om mysigaste dialekt nyligen?
Åh, östgötska som är så härligt! Det var väl en östgötsk kvinna som vann nån tävling om mysigaste dialekt nyligen?
Quote from Funbeat user on 4 June 2008, 17:50*L* jaa det hörde jag också något om...undrar om de mutade domaren 😉
*L* jaa det hörde jag också något om...undrar om de mutade domaren 😉
Quote from Funbeat user on 4 June 2008, 18:16Klart jag pratar östgötska. Jag är uppvuxen i Motala (numera Linköping), men dialekten jag har är inte alls som t ex Norrköpingsbor har....där används mer den dialekten som många gör narr av, i t ex filmen "Strul" (för ca 1000 år sedan..)
Klart jag pratar östgötska. Jag är uppvuxen i Motala (numera Linköping), men dialekten jag har är inte alls som t ex Norrköpingsbor har....där används mer den dialekten som många gör narr av, i t ex filmen "Strul" (för ca 1000 år sedan..)