Quote from Guest on 20 October 2006, 13:16Många har skapat egna slutna grupper för att hålla reda på sina egna rundor (antar jag). Det är ju lite ointressant att dessa dyker upp när man kollar efter nya grupper.
Två förslag:
1 Man borde kunna välja om slutna grupper ska visas när man kollar på N
Många har skapat egna slutna grupper för att hålla reda på sina egna rundor (antar jag). Det är ju lite ointressant att dessa dyker upp när man kollar efter nya grupper.
Två förslag:
1 Man borde kunna välja om slutna grupper ska visas när man kollar på N
Quote from Jan Lundquist on 20 October 2006, 13:26Mycket bra idé. Och jag tycker det vore bra om nästan alla andra rundor också hamnade i slutna grupper. Jag är inte intresserad av rundor i tjottahejti..
Mycket bra idé. Och jag tycker det vore bra om nästan alla andra rundor också hamnade i slutna grupper. Jag är inte intresserad av rundor i tjottahejti..
Quote from Funbeat user on 20 October 2006, 13:33Inte du heller? :)))
Det blir faktiskt lite mkt om man säger ...
Inte du heller? :)))
Det blir faktiskt lite mkt om man säger ...
Quote from mårten jansson on 20 October 2006, 13:38Jo jag tycker också att det blivit väldigt många rundor sedan funktionen kom att man kan använda dem när man lägger till träning också... Innan dess hölls det mest privat. En privat grupp hade varit jättebra! Jag vill helst inte dela med mig av exakt var
Jo jag tycker också att det blivit väldigt många rundor sedan funktionen kom att man kan använda dem när man lägger till träning också... Innan dess hölls det mest privat. En privat grupp hade varit jättebra! Jag vill helst inte dela med mig av exakt var
Quote from Funbeat user on 20 October 2006, 13:42Nej, att tala om att "varje tisdag klockan elva är jag ute och springer på en enslig skogsväg" är väl inte precis listigt alla gånger heller ....
Nej, att tala om att "varje tisdag klockan elva är jag ute och springer på en enslig skogsväg" är väl inte precis listigt alla gånger heller ....
Quote from Magnus Ahlstrand on 20 October 2006, 21:36haha, ja bort med rundorna, fram med att dölja slutna grupper! 🙂
haha, ja bort med rundorna, fram med att dölja slutna grupper! 🙂
Quote from Bjarne Lewin on 21 October 2006, 14:45Att dölja privata grupper tycker jag är en bra ide!
Eller rättare sagt att skapa ytterligare en grupptyp. Jag menar altså att öppna grupper, slutna grupper och osynliga = prvata grupper ska finnas
Att dölja privata grupper tycker jag är en bra ide!
Eller rättare sagt att skapa ytterligare en grupptyp. Jag menar altså att öppna grupper, slutna grupper och osynliga = prvata grupper ska finnas
Quote from Funbeat user on 24 October 2006, 12:28Jag håller med er allihopa. Det blir lite rörigt som det är nu.
Jag håller med er allihopa. Det blir lite rörigt som det är nu.
Quote from Funbeat user on 25 October 2006, 18:23Ja gjorde en grupp men vill inte ha kvar den. Hur tar jag bort den?
Ja gjorde en grupp men vill inte ha kvar den. Hur tar jag bort den?