Quote from Guest on 6 December 2009, 08:49Tja,
Först, vad är det för skillnad mellan Träningsprogram Plus, och Träningsprogram?
Sen skulle jag även vilja veta om man kan filtrera träningsprogrammen, så att jag kan få ut det som jag är intresserad av, tex bara se de som handlar om löpning eller
Tja,
Först, vad är det för skillnad mellan Träningsprogram Plus, och Träningsprogram?
Sen skulle jag även vilja veta om man kan filtrera träningsprogrammen, så att jag kan få ut det som jag är intresserad av, tex bara se de som handlar om löpning eller
Quote from Therese Woodhill on 6 December 2009, 08:59plus är sådana träningsprogram som olle vill lyfta fram, antigen genom reklam eller andra faktorer. De andra kan vem som helst lägga in. Vilket inte gör de ena bättre än de andra pågrund av om de ligger i plus eller ej.
plus är sådana träningsprogram som olle vill lyfta fram, antigen genom reklam eller andra faktorer. De andra kan vem som helst lägga in. Vilket inte gör de ena bättre än de andra pågrund av om de ligger i plus eller ej.
Quote from Camilla Höög on 6 December 2009, 09:14Det finns inget filter för att hitta olika typer av träningsprogram. Mitt bästa förslag är att helt enkelt söka på olika nyckelord för det man är ute efter. T.ex. specifikt namn på ett lopp, marathon, spring, löp, cykel, simning osv.
Det finns inget filter för att hitta olika typer av träningsprogram. Mitt bästa förslag är att helt enkelt söka på olika nyckelord för det man är ute efter. T.ex. specifikt namn på ett lopp, marathon, spring, löp, cykel, simning osv.
Quote from Funbeat user on 6 December 2009, 15:54OK, tackar för det. Ser nu ogle rutan i högerhörnet...
OK, tackar för det. Ser nu ogle rutan i högerhörnet...