Quote from Guest on 3 June 2010, 12:59Hej!
Jag är helt ny här på funbeat, hittade hit idag. Det verkar vara en del kunniga personer här på forumet så jag har en fråga.
Min cykel är någon månad gammal och igår skulle jag tvätta den. När jag höll på att tvätta den tog jag av kedjan och då uppt
Hej!
Jag är helt ny här på funbeat, hittade hit idag. Det verkar vara en del kunniga personer här på forumet så jag har en fråga.
Min cykel är någon månad gammal och igår skulle jag tvätta den. När jag höll på att tvätta den tog jag av kedjan och då uppt
Quote from Bertil Nolheim on 3 June 2010, 13:09Jga antar att det rör sig om de urfasningar som finns i moderna drev för att underlätta växling.
Inga problem mao.
Du har liknande på utsidan av bakdreven också.
Jga antar att det rör sig om de urfasningar som finns i moderna drev för att underlätta växling.
Inga problem mao.
Du har liknande på utsidan av bakdreven också.
Quote from Funbeat user on 3 June 2010, 13:17Vilken del av min fråga svarade du på? 🙂
De "nålar" jag pratar om ser inte ut som något som skall vara där, då det skiner genom ren metall (när smutsen är borta kanske skall tilläggas :-)) där det i övrigt är färgöverdrag. För att vara tydligare så ser
Vilken del av min fråga svarade du på? 🙂
De "nålar" jag pratar om ser inte ut som något som skall vara där, då det skiner genom ren metall (när smutsen är borta kanske skall tilläggas :-)) där det i övrigt är färgöverdrag. För att vara tydligare så ser
Quote from Camilla Höög on 3 June 2010, 13:21Du får nog ta en bild så vi kan se hur det ser ut.
Om cykeln är en månad gammal så bör du kunna gå tillbaks till din cykelhandlare och be dem ta sig en titt.
Du får nog ta en bild så vi kan se hur det ser ut.
Om cykeln är en månad gammal så bör du kunna gå tillbaks till din cykelhandlare och be dem ta sig en titt.
Quote from Funbeat user on 3 June 2010, 17:01Åk till butiken där du köpt cykeln och visa upp den för dom.
Där är ju garanti.
Åk till butiken där du köpt cykeln och visa upp den för dom.
Där är ju garanti.