Quote from Guest on 26 August 2013, 16:11Verkar som att algoritmen för att bearbeta GPS-signaler i iPhone-appen inte fungerar tillfredsställande. Appen gör en tolkning och lägger spåret ofta på en väg i närheten av de koordinater som registreras. Inte sällan uppstår ett fel när jag cyklar, att s
Verkar som att algoritmen för att bearbeta GPS-signaler i iPhone-appen inte fungerar tillfredsställande. Appen gör en tolkning och lägger spåret ofta på en väg i närheten av de koordinater som registreras. Inte sällan uppstår ett fel när jag cyklar, att s
Quote from Funbeat user on 26 August 2013, 16:21Jag skrev just ett blogginlägg på samma tema. Jag kör visserligen Android-versionen, men felet verkar vara detsamma.
Jag skrev just ett blogginlägg på samma tema. Jag kör visserligen Android-versionen, men felet verkar vara detsamma.
Quote from Funbeat user on 31 August 2013, 21:58Hej! Har du en länk till ditt blogginlägg?
Hej! Har du en länk till ditt blogginlägg?
Quote from Funbeat user on 31 August 2013, 22:06Hittade!
http://www.funbeat.se/blogs/show.aspx?Blogid=146039
Hittade!
Quote from Funbeat user on 2 September 2013, 08:51Bra tänkt där, Hasse. Jag borde förstås ha lagt in en länk, tack för hjälpen!
Bra tänkt där, Hasse. Jag borde förstås ha lagt in en länk, tack för hjälpen!
Quote from Funbeat user on 2 September 2013, 09:37Vår app gör inte den typen av gissningar. Jag vet faktiskt inte varför rundan är ritat på en näraliggande väg.
Den nya versionen av appen som är under utveckling (lansering på iPhone kommer inom kort, ett tag därefter på Android) kommer att ha en bättre
Vår app gör inte den typen av gissningar. Jag vet faktiskt inte varför rundan är ritat på en näraliggande väg.
Den nya versionen av appen som är under utveckling (lansering på iPhone kommer inom kort, ett tag därefter på Android) kommer att ha en bättre
Quote from Funbeat user on 2 September 2013, 14:15Hej Olle!
Tack för svar! Ser fram mot uppdateringen!
🙂
Hej Olle!
Tack för svar! Ser fram mot uppdateringen!
🙂