Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatMått
You need to log in to create posts and topics.

Hej!
Det skulle vara roligt om man kunde lägga till sina mått under dagsformen, till exempel omkrets (armar, midja, rumpa, lår, osv...) och att när man efter att ha tränat ett tag lägger in nya mått så kan man se hur mycket det minskat/ökat.
Någon mer som

Känslig fråga som du kan söka fram hur diskussionerna gått på funbeat. Enklast är att göra det i excel eller google docs....

Du kan redan idag göra det. Skriv det som en kommentar.

Men då kan man ju inte få upp det i ett snyggt diagram. 🙂
Finns det vikt så kan det väl få finnas mått också. Är man känslig är det ju bara att dölja för andra.

Jag tror att detta är en träningssite och då har inte vikten så stor relevans.

Fast nu gällde det inte vikten utan måtten.
Och för dem som tränar bodybuilding t ex så kan väl båda de sakerna vara synnerligen intressant statistik?

Om det gick att i dagsnoteringar fälla ut en box där man kunde skriva fritext i första kolumnen och ett

Vikten spelar roll för hastigheten i löpning, så visst är den intressant. För mig är måtten dock inte så intressanta.

För mig skulle jag (precis som någon nämnde) vilja kunna skriva i mina mått och kanske kunna få upp det i något snyggt diagram. Är målet att "gå ner" i omkrets så strävar man efter minusresultat och är man bodybuilder kunde det ju vara kul att få se hur m

och det går att skriva i dagsnoteringen.

Själv har jag byggt ett excel-ark där jag vecka för vecka fyller i 12 mätområden samt vikt.

Då kan jag se dels totalt hur mycket jag minskat men även se det i en graf.

Mycket hjälpsamt.

😀