Quote from Guest on 21 March 2011, 16:37Hej tjejer!
Brukar ni låta midjemåttet eller höftmåttet avgöra vilken storlek på brallorna ni köper? Nu ligger mina mått i två olika storlekar. Knepigt att köpa på nätet när man inte kan prova innan.
Hej tjejer!
Brukar ni låta midjemåttet eller höftmåttet avgöra vilken storlek på brallorna ni köper? Nu ligger mina mått i två olika storlekar. Knepigt att köpa på nätet när man inte kan prova innan.
Quote from Rasmus Olsson on 21 March 2011, 16:47Nu är inte jag dam, men jag går på helheten. De får inte strama för mycket över låren, inte heller vara för slappa så de glider. Hängslena får inte hänga löst, inte heller strama ihop. Inte heller får det klämma över pungen, men den ska heller inte få tot
Nu är inte jag dam, men jag går på helheten. De får inte strama för mycket över låren, inte heller vara för slappa så de glider. Hängslena får inte hänga löst, inte heller strama ihop. Inte heller får det klämma över pungen, men den ska heller inte få tot
Quote from Funbeat user on 21 March 2011, 16:56Jo, jag föredrar också att prova. I värsta fall får man väl skicka tillbaka.
Jo, jag föredrar också att prova. I värsta fall får man väl skicka tillbaka.
Quote from Funbeat user on 21 March 2011, 17:03Vilket fabrikat/byxa funderar du på?
"Dyra" brallor är oftast mer välsittande än billiga. De har fler delar-paneler.
Skinnet kan ställa till det beroende på underredets utformning.
Vilket fabrikat/byxa funderar du på?
"Dyra" brallor är oftast mer välsittande än billiga. De har fler delar-paneler.
Skinnet kan ställa till det beroende på underredets utformning.
Quote from Funbeat user on 21 March 2011, 17:56Jag går nog oftast på höften. Jag vet inte hur det skiljer för dig, men jag brukar tänka att största måttet styr i det fallet.
(Undantaget är väl behåar, som ska sitta åt under bysten.)
Nu beror det ju på. Ger stussen en större eller mindre storlek än mid
Jag går nog oftast på höften. Jag vet inte hur det skiljer för dig, men jag brukar tänka att största måttet styr i det fallet.
(Undantaget är väl behåar, som ska sitta åt under bysten.)
Nu beror det ju på. Ger stussen en större eller mindre storlek än mid
Quote from Funbeat user on 21 March 2011, 17:59"Skinnet kan ställa till det beroende på underredets utformning."
Det skal vell være litt av et krakerede om en skal få gnavsår.
"Skinnet kan ställa till det beroende på underredets utformning."
Det skal vell være litt av et krakerede om en skal få gnavsår.
Quote from Lena O on 21 March 2011, 19:50detta kanske hjälpa:
http://www.kalaswear.se/cycle/products/sizeguide.html
detta kanske hjälpa:
http://www.kalaswear.se/cycle/products/sizeguide.html
Quote from Funbeat user on 21 March 2011, 20:58Vadderingen på mina vandrar framåt och slutar ofta med en stor bulle framtill och typ inget där man sitter. Irriterande.
(#)
Vadderingen på mina vandrar framåt och slutar ofta med en stor bulle framtill och typ inget där man sitter. Irriterande.
(#)
Quote from Rasmus Olsson on 21 March 2011, 21:03Vadderingen ska vara fastsydd i brallorna. Eller så har du för stora byxor.
Vadderingen ska vara fastsydd i brallorna. Eller så har du för stora byxor.
Quote from Funbeat user on 21 March 2011, 21:05Jo, men fastsytt är det ju. För stora? Ja, mycket möjligt.
Jo, men fastsytt är det ju. För stora? Ja, mycket möjligt.