Quote from Guest on 6 August 2011, 21:11När jag försöker välja startvecka, händer inget ... Klickar på datumet, men inget händer, kan ej gå vidare för att prenumerera på träningsupplägg
När jag försöker välja startvecka, händer inget ... Klickar på datumet, men inget händer, kan ej gå vidare för att prenumerera på träningsupplägg
Quote from Funbeat user on 6 August 2011, 21:21Menar du lägga till program? Vilken webbläsare har du?
Jag la till ett träningsprogram häromdagen, macos 10.6.8 + chrome
Menar du lägga till program? Vilken webbläsare har du?
Jag la till ett träningsprogram häromdagen, macos 10.6.8 + chrome
Quote from Funbeat user on 6 August 2011, 21:22Provat Firefox och Safari?
Provat Firefox och Safari?
Quote from Funbeat user on 6 August 2011, 21:48Är mac-användare och har inte haft några problem med det eller något annat. Knepigt.
Är mac-användare och har inte haft några problem med det eller något annat. Knepigt.
Quote from Funbeat user on 8 August 2011, 19:20Jag hade lite problem när Firefox uppdaterade men det har aldrig varit några som helst problem när jag använder Safari.
Jag hade lite problem när Firefox uppdaterade men det har aldrig varit några som helst problem när jag använder Safari.
Quote from Funbeat user on 8 August 2011, 21:33Jag har testat med en dator som kör Snow Leopard och en som kör Lion. Båda funkar med både Safari och Firefox.
Inte för att vara sån, men har du klickat rätt hela vägen?
• Välj träningsprogram
• Klicka på "Starta detta träningsprogram"
• Välj datum
• Kl
Jag har testat med en dator som kör Snow Leopard och en som kör Lion. Båda funkar med både Safari och Firefox.
Inte för att vara sån, men har du klickat rätt hela vägen?
• Välj träningsprogram
• Klicka på "Starta detta träningsprogram"
• Välj datum
• Kl