Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatMagiska vecka 52 2011...
You need to log in to create posts and topics.

Jag rapporterade redan det här när nya analysfunktionerna kom ut och jag kan konstatera att stapeln fortfarande finns där... Mina 7,07 km som jag sprang v. 52 2011 visas nu som nästa veckas träning.

Lite förvånad över att det bara är jag som verkar ha pr

jag har rapporterat detta också i samband när rapport funktion kom ut. bugg finns med veckor nr. jag tror inte veckor nr har ett år kopplat till det i programmering. så rapporter kan inte ser skillnad emellan v52 11 eller v52 12.

jag lyckades att bl

JS, jodå den är nog där för alla. Irriterande, javisst!

Så det finns ingen programmatisk lösning på detta? Det förvånar mig lite... Och nä, jag är inte intresserad av att veta min månadsvolym. Sorry.

Undertecknad är nästan _bara_ intresserad av att veta sin månadsmängd/-volym, så det vore ju fint som snus om nämnda problem gick till sig 🙂

Fast Anders... Det går jättebra att få till månadsvolymen. Det är veckovolymen som buggar. 🙂

Om du väljer att titta på de senaste 180 dagarna så slipper du v 52 2011 🙂

Dock vet jag inte vad som händer v 52 om man väljer att titta på de senaste 365 dagarna...

Sant. Väljer jag att registrera min träning på ett excelark som jag gjorde förut så slipper jag samma problem. Varför stå här och gnälla när det finns så många lösningar?

God jul och gott nytt år på er!

Eller helt sluta registrera träning? Då har du ju ingen aning om hur det var för ett år sedan...

Shit. Du har helt rätt! Det kan ju inte gå åt helvete då dessutom! Leva i ovisshet som en lycklig idiot... I like the idea! 🙂