Quote from Guest on 4 May 2011, 12:37Antar att det finns mycket cykelerfarenhet i den här gruppen, därför ställer jag frågan här.
Förra året körde jag Vänern runt, 58 mil under två och en halv dagar. Det kändes fint men två-tre dagar efter jag kommit hem fick jag de jävligaste magkrampatta
Antar att det finns mycket cykelerfarenhet i den här gruppen, därför ställer jag frågan här.
Förra året körde jag Vänern runt, 58 mil under två och en halv dagar. Det kändes fint men två-tre dagar efter jag kommit hem fick jag de jävligaste magkrampatta
Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 12:47Matförgiftad?
Matförgiftad?
Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 13:05Kan inte uteslutas. Ingen annan i familjen eller på jobbet drabbades dock.
Kan inte uteslutas. Ingen annan i familjen eller på jobbet drabbades dock.
Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 16:09Sportdrycks-överdos och att man äter och dricker väldigt konstigt under två dagar?
Sportdrycks-överdos och att man äter och dricker väldigt konstigt under två dagar?
Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 20:33Jeg tror (mener) at din mage bare har "gått i stå" etter 3 dager med ny kost og uvant anstrengelse. Det har samlet seg opp å gitt en propp i systemet.
Alle har opplevet dette når en kommer , fex. på ferie til et sted med ny kost, nye døgnrytme ol. at d
Jeg tror (mener) at din mage bare har "gått i stå" etter 3 dager med ny kost og uvant anstrengelse. Det har samlet seg opp å gitt en propp i systemet.
Alle har opplevet dette når en kommer , fex. på ferie til et sted med ny kost, nye døgnrytme ol. at d