Quote from Guest on 16 April 2014, 10:33Går det att få mail när någon svarat på ett inlägg i forumet som jag antingen startat eller skrivit i och på så sätt inte missa några svar?
Går det att få mail när någon svarat på ett inlägg i forumet som jag antingen startat eller skrivit i och på så sätt inte missa några svar?
Quote from Funbeat user on 16 April 2014, 10:43Mina inställningar
E-postnotifieringar
Här kan du ställa in hur ofta du vill ha e-post som visar nya händelser på ditt FunBeat-konto.
Hur ofta vill du ta emot e-post med notifieringar från FunBeat:
?????
Mina inställningar
E-postnotifieringar
Här kan du ställa in hur ofta du vill ha e-post som visar nya händelser på ditt FunBeat-konto.
Hur ofta vill du ta emot e-post med notifieringar från FunBeat:
?????
Quote from Funbeat user on 16 April 2014, 10:45Jag menar här i forumet
När någon svarat här
jag har inställt på så fort som möjligt
varje dag
Jag menar här i forumet
När någon svarat här
jag har inställt på så fort som möjligt
varje dag
Quote from Funbeat user on 16 April 2014, 10:57du få en orange 1 upp till höger när någon har svarat i ett forum tråd som du har varit aktiv i.
jag har inte sätt något inställning för email för forum post.
du få en orange 1 upp till höger när någon har svarat i ett forum tråd som du har varit aktiv i.
jag har inte sätt något inställning för email för forum post.
Quote from Funbeat user on 16 April 2014, 11:14Jo det vet jag
Det var ju det jag frågade om att få alltså notifiering via mil när någon skrivit ett svar i de forumtrådarna jag är aktiv i precis som jag får när jag får privat meddelande eller något gillat mina träningspass, kommenterar på blogginlägg,
Jo det vet jag
Det var ju det jag frågade om att få alltså notifiering via mil när någon skrivit ett svar i de forumtrådarna jag är aktiv i precis som jag får när jag får privat meddelande eller något gillat mina träningspass, kommenterar på blogginlägg,
Quote from Funbeat user on 16 April 2014, 13:22Tror inte det finns - men du kan på din startsida lägga till i höger-kolumnen "Olästa diskussioner som jag deltar i".
Scrolla ner tills du ser (i högerkolumnen alltså) länken "Välj vad som ska visas i den här kolumnen" (föregås av en bild på skruvmejsel
Tror inte det finns - men du kan på din startsida lägga till i höger-kolumnen "Olästa diskussioner som jag deltar i".
Scrolla ner tills du ser (i högerkolumnen alltså) länken "Välj vad som ska visas i den här kolumnen" (föregås av en bild på skruvmejsel
Quote from Funbeat user on 16 April 2014, 13:33Tack för svaret
Tack för svaret
Quote from Funbeat user on 20 April 2014, 00:54Det är en funktion som borde finnas!
Det är en funktion som borde finnas!
Quote from Funbeat user on 20 April 2014, 10:11Håller med dig Andreas
Håller med dig Andreas